LDPC ohjelmisto (Matlab)

M

marceleza

Guest
Hei,

Olen tutkii LDPC koodit ja Tarvitsen LDPC ohjelmisto Matlab.
Eikö kukaan voi auttaa?

Kiitos!

Hei,
Toivon, että nämä tiedostot ovat hyödyllisiä!
Terveisin
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Kiitos paljon.
Mutta itse olen nämä tiedostot jo ...

Terveisin

Hei
Tarkistin, se on erittäin hyvä
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Seuraavassa on joitakin koodeja I kehitetty LDPC.Kaikki niistä ovat kova päätös bit-flipping algoritmia.

Hope this helps.

Aion päivittäminen koodit aika ajoin.
Voit käydä linkki tässä päivitykset

niin paljon, mikä on riittävä uusi tulija Tämän kentän

Hei, olen uusi täällä, halutaan tutkia LDPC kanssasi! Myöhemmin Annan jotkin linkit!
http://www.inference.phy.cam.ac.uk/mackay/codes/
http://www.cs.toronto.edu/ ~ mackay/S0.html

anna minulle yksi paras lähde uskomusjärjestelmän propogation dekoodauksella varten LDPC.
Onko bit-flipping paremmin tai vakaumukseen propogation.

hi Olen myös työskennellyt belief propagation algoritmi ldpc koodit, kukaan voi auttaa minua löytämään joitakin näyte koodit noin uskovansa lisääminen mieluiten kirjoitettu Matlab?

Kiitos

Voisiko joku auttaa minua löytämään joitakin ohjelmia, joka on noin Finite-eriytyneistä perustuu LDPC koodit?Olen jonkin verran sekaannusta koodausstandardien algorim.

Suurin osa Matlab-koodit fir LDPC sivustolla on suunniteltu Gaussian kanavia.Olen hämmentynyt, jos se on mahdollista käyttää samaa koodia noin häipyminen kanavat samoin?

Jos ei, kuin mitä pitäisi muuttaa niin, että koodi AWGN voidaan käyttää yli häipyminen kanavat kuten Rayleigh.

please ehdottaa ..

kyllä ofcourse
muuttaa melua yhtälö teidän koodi häipyminen channle

Toivotan teille onnea

bestyang wrote:

niin paljon, mikä on riittävä uusi tulija Tämän kentän

voit ladata Matlab-koodi EG ja PG ldpc koodit (Shu lin kirja).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back