LDR perustuu valossa seuranta piiri siirtymistä moottori kiireellistä

R

rihanahmed

Guest
Hey guys
Tarvitsen apua tähän hankkeeseen
on rakennettu kuution muotoinen laatikko ja LDR asennetaan toisella puolella edessä kuution ja tämän kuutioina muistuttavat minun pieni satelliitti, ja se on asennettu moottori ja siirtyy myötäpäivään tai anti kellon viisas ja nyt olen kohta valo että LDR asennettu kasvot Haluan kuution lopettaa
merkitys hän satelliitti edessään aurinko nyt

regrds

Voitko lähettää minulle suunnitteluun?

jos ei ole mitä tahansa kuvia tai piirustusta, CUD visualisoi suunnittelu koska En voi kuvitella, mikä on fyysinen rakenne projektin.

(postitse minua: the_risk_master (at) yahoo.com)Lisätään 13 minuuttia:Voitko lähettää minulle suunnitteluun?

jos ei ole mitä tahansa kuvia tai piirustusta, CUD visualisoi suunnittelu koska En voi kuvitella, mikä on fyysinen rakenne projektin.

(postitse minua: the_risk_master (at) yahoo.com)

Hei kaverit olen liittämässä ulkoasun, jonka olen suunnitella piiri
ja tässä on muutamia selityksiä minun Circuit
ystävällisesti tarkistaa liitetiedoston myös

''''''''''''''' Circuit kuvaus''''''''''''
on laatikko kuution muotoinen ja toinen puoli on varustettu LDR Light Dependent Resistor ja tämän kuution muotoinen laatikko on asennettu moottori kuin kuvassa näkyy.
Kuution laatikko pyörii Kello järkevää tai anti kellon viisasta etsimällä valoa
Tällä hetkellä valo lankeaa kohtisuorassa (en tarkoita suoraan LDR) kuution muotoinen laatikko pysähtyy.kun vaihdan pois valo on lähes soihtu käteeni ruutuun jälleen eli moottorin uudelleen pyörii ja againa kun olen salama minun taskulamppu suoraan LDR puolen kuution laatikko pysähtyy.
yksi asia vastauksessa ystävällisesti lähettää minulle yksityiskohtaisesti miehistön vastus, transistori-moottori, koska minulla on 3 tai 4 Moottorit avaialabel minua juuri nyt

kiitos
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back