LEM nykyinen anturi ei anna mitään tuotos

S

sprooch

Guest
Hei,

Tarvitsen apua fpr projektiini.
Olen käyttäen nykyisiä anturi alkaen LEM (HXS 20-NP, tekninen liitteenä) mittaamiseksi nykyinen.

Olen 3 komponenttien kanssa, ja minun ongelmani on se, että kaikki osatekijät eivät osoittaneet lähtö, kun olen muuttanut nykyiseen.Joten, mitä ajattelen on se, että testi piiri tein oli väärin.

Jokainen tietää, mitä yhteyttä olisi?

yhteys Tein on liitetty
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Oletko varma, että panos-tuotos suuntaan ovat oikein?Näyttää siltä, että sinulla voi olla näiden päinvastaiseksi.Sitten taas olen ehkä enemmän kahvia ... zzzzzzzz

terveisin

dfullmer

mmm ...

pahoillani Piirsin sen väärällä tavalla.Yhteys täällä on oikea (I liitetty oikea piirros).

kun mitattiin Lähtöjännite se osoitti 7.34mV.Olen kasvanut nykyisen ja Lähtöjännite lisääntyvät ... 7.35mV, 7.36mV eikä koskaan pysähtyy yksi arvo.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

sprooch wrote:

mmm ...pahoillani Piirsin sen väärällä tavalla.
Yhteys täällä on oikea (I liitetty oikea piirros).kun mitattiin Lähtöjännite se osoitti 7.34mV.
Olen kasvanut nykyisen ja Lähtöjännite lisääntyvät ... 7.35mV, 7.36mV eikä koskaan pysähtyy yksi arvo.

Quote:

niin whats the syöttöjännitteellä ja se DC tai AC?

Hei

Mielestäni se on lähtö.Mutta 5 volttia yli 2K vastus et koskaan osuma nykyisen etsit.5 / 2000 = 2,5 milliampeeria.

Olenko ymmärtänyt oikein?

dfullmer

The data on selvä tässä asiassa.Vref on IN / OUT 200 ohmia sisäinen impedanssi.Voit joko liittää sen kuormaa (> 200 k) tai toimittaa sen alhainen impedanssi ulkoinen lähde, kun tarvitaan.Sallittu Jännitealueen on 2.0-2,8 V sitten.Vout on lähellä Vref ilman anturi virtaa.7 mV tarkoitettuja maaperää ulkopuolelle.Ei voi sanoa, miksi kaukaa.

Hei, kaverit ...

Olen ratkaissut ongelman ...
Ongelmana oli yhteydessä minun PCB ...

1 olisi tuotantopanoksista (1. nastainen) ja 8 on lähdössä (viime nastainen) ..
I liitetty niitä väärin ....

erehdykseni lukee tekninen kuva ..

kiitos auttaa ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back