T
Twins_sasa
Guest
Olin ostanut liiketunnistin (Paradox DG55). Se on 6 nastaa: NC, COM, + I / s. -I / p, 2 pinniä anti-kansikytkimen. Jotkut info muodossa esite: Hälytyslähtö: Form rele 100mA/28Vdc, NC (valinnainen lomake C rele 500mA/30Vdc, NC / NO) Anti-Varkaudenestokytkin: 150mA/28Vdc, NC Jännitetulo:: +12 VDC Normaalisti liiketunnistin on kytketty hälytys. Mutta minun projektini, ideani on kytkeä lähtö tämän liikkeen tunnistin ToothPIC mikrokontrolleri. Joten kun liikettä havaitaan, liiketunnistin lähettää lähtöjännite, joka on kytketty syöttää pin ToothPIC. Sitten ToothPIC lähettää signaalin käyttäjän PDA. En ole varma, onko tämä idea oikein vai ei. Ja haluan mitata lähtöjännite liiketunnistin (koska jännite ToothPIC on vain 5-10V). Minun ongel on, etten tiedä, miten liittää liiketunnistin nastat (NC, KOM jne.) kanssa ToothPIC. Voiko kukaan opeta minua siitä?? selittää yksityiskohtaisesti niitin yhteyden mitä. Korkea arvostus kaikille u guys vastauksen ja apua. Kiitos oikein paljon. Kai se ei ole MITÄÄN koska tiedoissa sanotaan "NO vapaaehtoinen": Form rele 100mA/28Vdc, NC (valinnainen lomake C rele 500mA/30Vdc, NC / NO), olenko oikeassa???