liikkuva komponentti beetween kerrokset ADS vauhtia

M

mfarhan1

Guest
Dear All voi joku kertoa minulle miten liikkua kierre osa ADS vauhtia vuodesta joht. kerros muita kerros pois flaterring se ja säilyttäen parametrit . Yritä kerran ennen propossing, olen edelleen sitä melko pitkään, mutta tuloksetta. PN: Vain selviytymisen ei tarvita, mutta säilyttäminen parametrit ovat välttämättömiä keinoja se voisi olla muutettu mitään kerros muuttamalla monta kierrosta, tai leveys jne. odotat asiantuntija vastauksen osalta Farhan

do u on projekti, jotta voin kokeilla sitä ur hankkeen tai vain käyttää ADS kierre komponentti khouly

kiitos khouly ei ole tiettyyn projektiin. Vain vetää kaksi spiraaleja ne on joht. kerros oletuksena. Minun täytyy siirtää yksi niistä muille kerros pois menettämässä sen parametreja. Toivottavasti ymmärrät ja voisi auttaa minua

sinun täytyy virittää parametri ensin haluamasi parametri, sitten litistää kierre ja lopulta siirtää sen kokonaan toinen kerros. kaikki komponentit ovat joht. kerros oletuksena ja et voi muuttaa sitä ilman madaltuminen.

En ole virittää sitä ennen muuttoaan. lopullinen muoto on viritetty ja että on spiraalin molemmat kerrokset, joten en voi olla imarreltu siitä.

Mitä sinun tarvitsee tehdä on luoda kaavamainen kanssa kelan ja paikka alustan osien kanssa ja luo asettelu kaavamaisen ikkunasta. Jos haluat siirtää komponentin (kelan) jonkin muun kerros Siirry ensin kaavamaisen ikkunan kaksoisnapsauttamalla alustan ja muuttaa kerros on viitata. Sitten "layout"-valikosta (vielä kaavamainen ikkunaan) valitse "Luo / päivitä layout" ja ulkoasu tullaan päivittämään witth kelan uuden kerroksen.

@ Cdney Bro En löydä mitään kierre osa kaavion jossa on mahdollisuus muuttaa tasonumero, voitko vielä pidemmälle ja kerro tarkasti mistä löydän että kierre osa Thanks

@ Mfarhan olemassa vaihtoehtoja ADS shematic muuttaa komponentteja kerros, sillä se vain muuttaa kerros tietoa defind alustan kuten "MSub1" käyttävät eri kerros että b'cond "kerros jos tarvitset lisää apua mail minua anil.21p @ gmail.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back