Liitännät 8051 ja infrapuna-tai blutooth

J

jinali_jin

Guest
Hi guys,
M työskentelee hankkeessa nimeltä bussiaikataulu symboli.in DIS proj Tarvitsen 2 tunnistamaan d linja cuming tietyn stop.i hv 2 vaihtoehtoa langatonta tiedonsiirtoa eli Bluetooth ja infrapuna.Haluan 2 liitäntä joko Bluetooth-tai infrapuna-vastaanottimella wid mikro-8051, joka puolestaan b käyttöliittymät wid GSM-modeemi, joka LL Lähetä viesti siitä, d bussi nro 2 toisen GSM-modeemi d palvelimella.joka vaihtoehto b paremmin sekä taloudellisesti n käytännössä?n myös dis on mielestäni erittäin 1. proj sulautettuihin järjestelmiin, joten se tulee b gr8 jos sum1 CLD antaa minulle wid asianmukaisen opas bout Bluetooth-, infrapuna n vuorovaikutuksessa.thnx paljon.

käytä asianmukaista englanti sanoja, sir.käsittelyn kautta viestisi antaa minulle päänsärkyä.pahoillani, jos olet loukkaantunut.

Pahoittelemme häiriötä ..Toistaa itseäni asianmukaisesti englanti ..

Hi guys,
Olen työskennellyt hankkeen nimeltä bussiaikataulu symboli.Tässä hankkeessa minun täytyy tunnistaa linja tulossa seuraavalla pysäkillä.Minulla on 2 vaihtoehtoa langattomaan tiedonsiirtoon eli Bluetooth ja infrapuna.Haluan liitäntä joko Bluetooth-tai infrapuna-vastaanotin, jossa mikro-8051, joka puolestaan on rajapinta GSM-modeemi, joka lähettää viesti siitä, että bussi ei toiseen GSM-modeemi palvelimella.Kumpi vaihtoehto on parempi sekä taloudellisesti n käytännössä?Ja tämä on erittäin 1. hankkeen sulautettuihin järjestelmiin, joten se tulee b hienoa, jos joku voisi antaa minulle asianmukaisen oppaan Bluetooth-, infrapuna n vuorovaikutuksessa.Kiitoksia paljon.

Infrapuna on helpompaa ja halvempaa

Nandhu

(edelleen käytössä lyhyen käsin)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back