Liitännät 8051 LCD

X

xinya

Guest
Hei, haluaisin löytää joitakin piirejä käyttöliittymä Intel 8051 mikrokontrolleri LCD display.In minun projektini, LED lähettää signaalin 8051 joka tuottaa tiettyjä tuloksia LCD display.Not 7 segmentti diplay mutta kaltaisia laskimia. Pls auttaa jos jos u on jokin sivustot, jotka voivat auttaa me.Thanks paljon. :)

Hei, katso siellä: h ** p: / / www.8052.com/tutlcd.phtml * = T

Et ole määritelty miten on LCD rakennettu. Laskin LCD usein mukautettuja LCD tai ilman sisäänrakennettua ohjain. Usein ohjain on HT1621, joka on siru samanlainen RAM pääsee vaikka sarjaliitäntä joiden avulla voidaan ottaa käyttöön / poistaa kunkin LCD segmentin (1 bitti jokaista segmentti). Jos sinulla on vain lasia, ilman sisäänrakennettu ohjain, tarvitset MCU joka sisäinen LCD-ohjain, tai sinun täytyy laittaa ulkoiseen ohjaimeen kuten HT1621 tai vastaavaa. Bye. Paolo

Hei Olen työskennellyt XIAMEN silmään GDM060 nestekidemoduuli ja olen täysin sekaisin, miten puuttua. : (Kerro minulle reationship Segmenttien välinen ja 6bit address.I Siis miten määrittää bitit näille segmenteille. TIA

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back