Liittäminen 6 Microcontrollers yhteen tietokoneeseen sarjaportin

K

kashif_uet

Guest
Rakkaat ystävät olen tekemässä minun yliopiston hanke, jonka yksityiskohdat ovat seuraavat minun täytyy kehittää järjestelmää viestintää kuudesta asiakkaiden ja yksi palvelin eli minun täytyy luoda kanava tiedonannossa 6 mikro-ohjaimet yhteen tietokoneeseen. Ja viestinnän välillä on oltava RS485. Minun täytyy kehittää työ laitteisto ja ohjelmisto. Kuten kohti laitteisto annos Olen onnistuneesti kehittänyt RS232 RS485 muuntimen linkkiä ( www.circuit-projects.com ). Liitteenä on kuva miten Olen liittänyt minun järjestelmän ongelma Olen edessään on, että kun lähetän tietoja jostakin 6 mikro-ohjaimet tai PC se luetaan kaikki muut kytketty. Haluan luoda järjestelmä, niin että jos voin lähettää dataa PC sanoa mikro-ohjain # 01 joten tiedot tulee lukea vain mikro-ohjain # 01. Voit sanoa Haluan toteuttaa jonkinlainen väylätopologiaa kukaan ohjata minua tässä tehtävässä. Kiitos etukäteen. Terveisin Kashif [/b] [/img]

Viestit lähetetään master (PC) orjia (UPS) sinun täytyy luoda käsitellään protokollaa ohjelmistot ": kaikki orjat lukea viestin, mutta vain yksi reagoi siihen. Myös kaikki orjat, joita ei ole käsitelty saa miehittää linja : "lähetys-sallit" on käytettävä kunkin kuuden RS232-RS485-muuntimet on esitetty nimellä kaavion

Kiitos wade_hassler Olen aavistustakaan siitä, mutta en tiedä miten tehdä se, jos olet tehnyt mitään työtä tämänkaltainen älä jaa se minulle. minun tapauksessani, kun dataa siirretään PC voin lähettää tavu osoite niin minun mikro-ohjaimet tarkistaa, että jos mikro-ohjain on osoitettu, että mikro-ohjain reagoi, mutta ongelma on se, että kun kaksi tai useampi mikro-ohjaimia haluavat lähettää tiedot tietokoneeseen samanaikaisesti, mitä minun täytyy tehdä täällä päästä eroon tämän ongelman tärkeää dataa menettää ei ole hyväksyttävää hinnalla millä hyvänsä. Kiitos etukäteen. kaikenlaisia ​​osalta Kashif [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 5 minuuttia: [/color] [/size] Hyvä wade_hassler tehdä asia selvemmäksi sinulle liitteenä on kaavio minun muuntimen täällä näen TX_Enable ja RX_Enable nastat ovat lyhyitä ja yhdistetty kerääjä transistori, joka on päälle / pois päältä kun on tiedonsiirto. otan ne pois niin olen jäänyt 6 ylimääräistä nastat yksi kustakin mikro-ohjain niin miten minä teen heistä työskentelee siis mahdollistaa ja poistaa ne käyttämällä sarjaporttia. Kiitos jälleen. Terveisin Kashif

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back