Lineaariset differentiaaliyhtälöt ratkaiseminen käyttämällä OPAMP

R

RollingEEE

Guest
Hei, voitteko auttaa minua. Anna minulle kytkentäkaavion avulla opamps ja passiivisia elementtejä ratkaista v (t) d ³ v / dt ³ + 2 d ² v / dt ² - 4 dv / dt + 2V = U (T) Jos jännite U (t) on annettu, vaikka jotkut generaattori . alkuehdot ilmoittautua: v (t = 0) = 0, dv (t = 0) / dt = -2 d ² v / dt ² = 3, hetkellä t = 0

Ehkä voit muuttaa tätä aika-avaruus-ero yhtälö Laplace s-verkkotunnuksen saamiseksi järjestelmän siirtofunktio, eli. U (s) / V (s) = s ^ 3 +2 s ^ 2-4S +2. Nyt tehtävän sinun on tehtävä on suunnitella järjestelmä toteuttaa tämän TF avulla avtive piirejä. Ystävällisin terveisin! - San

Voitko antaa minulle mitään esimerkki / opastus toteuttaa tällainen piiri?

sinun pitäisi tehdä integraattori, adder, vähennä piirejä vuodesta opamps.

[Quote = leohart] Etsi urself lineaarinen ciruit analyysin oppikirja [/quote] ha ha erittäin hauska, olen Hayt Kemmerly Durbin, Boylstad, Coughlin ja Driscol

Mielestäni sinun täytyy tehdä se integraattoreille, koska eriyttämiset eivät ole syy (eli et voi laskea johdannainen reaaliaikaisesti). Jos voit asettaa alkuehdot, ja on 3 integraattoreita, tuntuu kuin se olisi saavutettavissa. Sinun pitäisi etsiä joitakin kirjoja analogiatietokoneet

Etsi jotain analogiatietokoneet. Tämä on hyvin vanha juttu ja tunnettu 60-luvulla.

sinun pitäisi tehdä tila-avaruus toteutumista tämän differentiaaliyhtälön. Hänen relization voit toteuttaa sen käyttämällä vain integraattoreita, lisäominaisuuksien ja kääntäen vahvistimet. Siinä kaikki. Lähetän teille lyhyen muistiinpanoja analoginen laskenta. Suosittelen kirjaa enemmän insigth tämän aiheen. Kirja on lineaarinen järjestelmiin Kailath.

yksi analoginen suodatin Technic on valtion yhtälö, joka voidaan toteuttaa OPAMP, mutta sinun täytyy muuttaa kiertueen yhtälö tulee tila-avaruus yhtälö mielestäni

kytkentä kondensaattori piiri voi helposti abtain tätä toimintoa.

Hei ottaa Laplace-muunnos yhtälö ... u ll saada s verkkotunnuksen yhtälö ... tämä eqation u kirjoittaa std N piirtää coressponding passiivikomponenttien kuten kondensaattoria varten 1/s...etc u ll saada käsityksen siitä, miten piiri näyttää ..

Ah, miten voin ladata tuon kirjan, olen kiinnostunut ajatuksesta analoginen laskenta ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back