lineaarisuus BJT

B

bouchy

Guest
Hei kaikki, minulla on pari kysymystä: 1 - Mikä määrittää lineaarisuus bipolaaritransistorin? 2 - Olen lukenut, että käyttö (eli RC) palautteen common-päästöiltään transistori voi parantaa lineaarisuus minun transistorin. Voisiko joku ystävällisesti selittää? Kiitos

Lataa tämä opetusohjelma BJTs ja käsittele se Raamattu: http://www.microst.it/Tutorial/bjt_eng.html Tietoa lineaarisuus ja muita kysymyksiä CE kokoonpano (jos din't haluat lukea kaikki läpi, ja minä ecourage sinua lukemaan sen ..) Mene sivulle 98, josta löydät tästä:
Toinen merkittävä seuraus lukien vastus RE päästöiltään että se mahdollistaa vahvistimen käsitellä suurempia tulo signaalit aiheuttamatta epälineaarisia vääristymiä.
ja lisää .. osalta ..

hello IanP asper Kerro mielipiteesi, päästöiltään vastus käytetään lisäämään AMT lineaarisuutta transistorin. todellisuudessa sitä käytetään tehdä kielteistä palautetta saavuttaa vakaa gain.pls valaista tässä asiassa.

BJT tulo lineaarinen alue on rajoitettu 4Vt alue (noin 100mV). Kun CE (yhteinen lähetin) piiri rappeuma kanssa vastus, sitten syöttöalue voidaan parantaa kertoimella 1 + GM * R. Yibin.

Hei Jos piirtää pienen signaalin kaavio BJT (T-malli), sitten lähetin vastaanpanija Re on sarjaan pieni-signaalin lähettimen vastus. Tämä tarkoittaa, että kun tulojännite on sovellettu pohjaan transistori on jaettu kahden resistanses. Tämä syy alentaa signaalin koko pienen signaalin lähettimen vastus. Se on vain jännite tämä, jota vahvistetaan. Näin voit hakea suurempia signaaleja BJT ja vielä pitävät sitä lineaarinen. Hinta on syytä saada.

Hi IanP, miten voimme mennä sivu 98 linkkisi? En menesty pidemmälle sivu 6. Mitä g

[Quote = tyassin] Hei Jos piirrät pieni signaali kaavio BJT (T-malli), sitten lähetin vastaanpanija Re on sarjaan pieni-signaalin lähettimen vastus. Tämä tarkoittaa, että kun tulojännite on sovellettu pohjaan transistori on jaettu kahden resistanses. Tämä syy alentaa signaalin koko pienen signaalin lähettimen vastus. Se on vain jännite tämä, jota vahvistetaan. Näin voit hakea suurempia signaaleja BJT ja vielä pitävät sitä lineaarinen. Hinta on syytä saada. [/Quote] Joo, tyassin antoi hyvän selityksen siitä, mitä tapahtuu pieniä signaaleja analyysi. Suurilla signaalien analyysin, voimme nähdä, että voitto on epälineaarinen (sen kulma ei ole vakio). Kun negatiivinen palaute on käytetty, voitto on jaettu 1 + gm.re, jotta kaikki saavat käyrä tulee jotain lähempänä lineaarista.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back