Linearizing Tavalliset differentiaaliyhtälöt

T

thavamaran

Guest
Hei kaverit, im yrittää linearisoida kytketty epälineaarinen Ode. Käytin osittainen johdannainen, ja sitten Jacobin matriisi, olen nähnyt paperille tila-avaruuden malli Jacobin matriisi. En voi saada asianmukaista viittaus tähän valtion avaruuden malli. Liitteenä on epälineaarinen Ode, osittainen johdannainen epälineaarinen Ode ja valtio-avaruuden malli Jacobin matriisi. Voiko joku vahvistaa tai miten he saivat valtion avaruuden mallin muutos, on se fix muotoilua. Anteeksi pyytää näin aiheuttaa En voi löytää mitään kirjoja tai viittaus viittaa tai selittävä. Auttakaa minua! kiitos!

Mielestäni tila-avaruus on helpoin, ja se on käsitelty Ogata kirjassaan Lineaarinen ohjausjärjestelmät Desidn

Jos tämä on fysiikka (insinööri?) Ongelma kaikkia pyrkimyksiä linearizing on taustalla fysiikan (engineering) järjestelmän .... niin kunnes selitätte sen, että en usko kukaan voi auttaa. RT

Se on helppo millään katsot sitä. Annan kolme vaihetta 1. Tunnista kuinka monia muuttujia sinulla on koko järjestelmän 2. Jos 1, käytä Taylorin sarjan laajentamista 1 muuttuja order1. Jos 2 tai useampi käyttää Taylorin sarjan laajennus useita muuttujia order1. 3. tunnistaa normaalissa muuttujan eli x = x (0) + x st dx / dt = dx / dt. Tämän jälkeen kolme vaihetta u on teidän yhtälöt linearise versio

Luulen, jos haluat tietää enemmän tila-avaruuden haluaisit nähdä tämän sivun: [url = http://en.wikipedia.org/wiki/State_space_ (valvonta) # Linear_systems] tila-avaruus (valvonta) - Wikipedia , vapaa tietosanakirja [/url] ja ehkä huomauttanut linearisointi tarvitaan tämän mallin töihin ... niin saatat huomata, että käyttämällä Taylorin sarjan ennen siirtymistään tila-avaruuden malli erittäin hyödyllinen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back