Linkki linkkejä ASIC!

M

Myself

Guest
Dear All mielestäni seuraava linkki on erittäin hyödyllinen http://www-ee.eng.hawaii.edu/ ~ msmith / ASIC / HTML / ASICs.htm # anchor5290309 Tämä sivusto on noin ASIC ja siellä Löydät seuraavat: Luku 1: Johdanto ASIC Luku 2: CMOS Logic 3 luku: ASIC Kirjasto Suunnittelu Luku 4: Ohjelmoitava ASIC Luku 5: Ohjelmoitava ASIC Logic Solut Luku 6: Ohjelmoitava ASIC I / O Solut Luku 7: Ohjelmoitava ASIC Interconnect Luku 8: Ohjelmoitava ASIC Design Software Luku 9: Low-Level Design Entry Luku 10: VHDL (linkkejä IEEE VHDL LRM on suojattu) Luku 11: Verilog HDL Luku 12: Logic Synthesis Luku 13: Simulointi 14 luku: Test luku 15 : osiointiso Luku 16: Floorplanning ja sijoitus Luku 17: reititys

Erittäin hyvä sivusto. Jos joku on täyttä versiota tämän kirjan pdf-tai muu sähköisessä muodossa?

Täällä menee osa sivuston G2O Ladattu tiedosto: [url = ". / Kuvat / Verilog Varaa Syksy 1998 EE366. Pdf"] Verilog Varaa Fall 1998 EE366. Pdf [/url]

Ja tässä on ASIC ... Book laiska,, ^) G2O Ladattu tiedosto: [url = ". / Kuvat / ASIC Book.pdf.rar"] ASIC Book.pdf.rar [/url]

Sain ongelman purkaa rar-tiedoston, on se koko tiedoston? Kiitos auttaa Rayengine

Voisiko joku ystävällisesti pm linkkiä, jossa voin ladata koko ASIC kirjoja PDF-muodossa. Kiitos

[Quote = Kermit76] Voisiko joku ystävällisesti pm linkkiä, jossa voin ladata koko ASIC kirjoja PDF-muodossa. Kiitokset [/quote] Minulla on vain koko kirjan pdf-muodossa. Luku 1 ~ 17 kuvaa. mutta en tiedä miten laittaa se täällä

Hei shockie on uusi board "20-päivän upload / download-tiedostoja", voitteko laittaa pdf-tiedostoa siellä, kiitos! Aramis

erittäin hyödyllinen kirja .... Mistä voin ladata PDF-tiedoston sitä? G2O, on se silti ladattavissa ur rar tiedosto ... tuntuu etten voi linkkiä,: roll: ..... Kiitos paljon ... se on minun ensimmäinen kerta tänne .. erittäin hyvä paikka oppia lisää IC suunnittelu:)

Hei, Olen yrittänyt ladata rar tiedoston ja käyttää e-book sivuston, mutta se ei toimi enää ... missä ladata tämän suuren kirjan? terveisin, 2000

Kiitokset cnz lataamiseen. Nämä eivät kuitenkaan ole täyden yksityiskohta kirjan

Olen löytänyt hyvän ASIC kirja - "ASIC-käsikirja" julkaissut Prentice Hall Mutta sorry minulla ei ole sähköiseen muotoon.

Hei, frankchen00. Entä tämä kirja? tai jos löytyy lyhyt tämän kirjan? haluaisit verrata sitä entiseen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back