Linus ja keskeisten 2 compatibilty

R

ravet

Guest
Hei

on linux ja asennetaan kadenssi / ohjaaja ic suunnittelu virtauksen työkalut edessään ongelmia Intel-prosessori Core 2 johtuu t5600 & vga GF 256M 7400?plz, jos jokin on muistikirjan tämän prosessorin ja yrittänyt asentaa linux vastaus, kiitos

Mielestäni ei ole mitään yhteensopivuus problom välillä uusin versio Linux ja keskeisten 2.

mutta meillä on ongelma tai lisenssiä, että pervents linux distribuitions alkaen jakaa grafiikka ohjaimet nvidian kortit, kuten olen huomannut sinun GF 256 on nvidian 7400, asentaa sopivista kuljettajien Tarkista distro tukee forumes, kuljettajan löytyvät www . nvidia.com.

Seuraava, mitä ongelmia olet ottaa aikana linux asentaa prosessiin?
Mikä distro käytät?

Onko ongelma liittyy linux asentaa tai kadenssi ohjelmisto asentaa,
Softs Linuxissa voi olla hieman ongelmallista, jos waren't staticly kootaan ja jos puuttuvat dependencyes!
Kerro meille hieman lisätietoja, mikä on tarkka ongelma, mikä versio linux ovat u käyttäen, mikä versio kadenssi?Näin muistuttaa kadenssi oli koottu kanssa dinamic tukea varten leppää versio glibc (gnu libc samanlaisia Msvcrt.dll ja msvcrt71.dll wrom ikkunat maailma ohjelma koottavia msvcrt ei näytetä nojalla msvcrt71) samalla tavalla ohjelman koottu varten loder versio glibc ei näytetä, että uusilla.
Toinen kysymys, onko ongelma kadenssi kuinka u sen asentamista, jos pääkäyttäjänä ensimmäisellä käyttökerralla xhost , jotta root acces, että X-palvelin, mutta ellei nessery I reckomend ei asenneta extra apps pääkäyttäjänä.

Olen käyttänyt Gateway Laptop kansainvälisten Core 2 CPU.Olen asentanut Ubuntu Linux distrubution ilman mitään ongelmia.Jos haluat suorittaa Cadence EDA, sinun täytyy asettaa Linux 2.4-ytimeen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back