Linux VHDL-sviitti

F

fe64970103

Guest
Hei kaikki!

Olen hiljattain siirretty Linux-ja Haluaisin kommentteja tai ehdotus on VHDL työkaluja Linux.Olen suunnittelussa kanssa @ ltera ja Xilinx laitteita.

Onko kääntäjä, kaavamaisen / Tekstinsyöttö, simulaattori, aaltomuodossa katsoja-työkalu on?

Kiitos teille kommenteista!

merkki

ModelSim, Synplify ja @ ltera qu (at) rtus II ovat saatavilla myös Linux-alustoille.Alle Viini tai VMWare, voit käyttää myös Xilinx täytäntöönpanoa työkaluja Linux-kone.

Mielestäni kaikkein VHDL-Tools toimii Linuxissa!Kun historian VHDL-työkalut on suunniteltu Unix, ovat viime vuosina mor kehittäjä VHDL Software siirtyvät ikkunat alustaa.
Useimmiten voit ladata kehittäjä kotisivu Windows myös Unix / Linux-ohjelmistoversio!
Mitä välineitä sinä katsot?Silloin voin sanoa sinulle, jossa voit löytää ne.Enimmäkseen mielestäni Design with VHDL tarvitset seuraavat ohjelmistot:
Translogic Ease / Eale, ModelSim, Synplify ja qu (at) rtus.Kaikki nämä työkalut toimii Windows ja Linux.

Phytex

Olin HAKU VAPAA SW.Curently Olen käyttäen qu (at) rtus Web Edition Windows mutta haluaisin vaihtaa Linuxiin.Mistä voin saada qu (at) rtus Linux painos.

Yleensä Tarvitsen kääntäjään varten @ ltera laitteet, simulaattorin ja aallon katsojan ja mahdollisesti "GUI testi aalto generaattori".

Mark

Hei, voisitteko kertoa lisää siitä, miten käyttää synplify jonka viini-ohjelma?En onnistunut

Hi fe64970103:

Minun tietojeni mukaan linux versio q # @ rt # s ei ole ilmaista.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back