Linux Xilinx: n Virtex II Pro (PowerPC)

E

elektrom

Guest
Kuka tahansa tunnettu Mistä voin ladata Linux Virtex II pro? (Myös uClinux for Microblaze) THX

Metroweks on ohjelmisto: CodeWarrior EPPC, Embedded Linux PowerPC. Halusin tietää, onko mahdollista tapaa käyttää tätä pakettia koodia kehitystä Xilinx Virtex-II Pro-malleja. Tai ehkä tämä paketti voi käyttää vain mot. PowerPC-laitteet? Mitään käsitystä?

Metroweks on ohjelmisto: CodeWarrior EPPC, Embedded Linux PowerPC. Halusin tietää, onko mahdollista tapaa käyttää tätä pakettia koodia kehitystä Xilinx Virtex-II Pro-malleja. Tai ehkä tämä paketti voi käyttää vain mot. PowerPC-laitteet? Mitään käsitystä?

(On hyvin mielenkiintoista, Yhden vuoden työtä ja lähettää yli 150 virkaa tällä foorumilla, Nyt pisteitä on saavuttanut 0 200! Enkä voi ladata e-kirjoja, koska minun pistettä on matala.) Jokainen miten täysin oikein: Montavista Linux tukee CodeWarrior EPPC, joten vain tarjota ethernet tai sarjaliikenneportti teitä Virtex-II Pro-aluksella ja sen jälkeen voit debug koodin avulla CodeWarrior.

Yritän pyytää pomoni mennessä ML300 aluksella. Se on täydellinen development kit for Virtex II Pro esikatselu version Linuxin Monta Vista. BTW, tämä hallitus on liian kallista. En ole varma, että saisimme sitä tai ei. Olen myös etsimässä myös muulla tavoin. Ehkä me teemme oman hallituksen. Kannattaisiko tehdä? Onko teillä mitään ratkaisua?

Ensinnäkin, mielestäni Xilinx on antanut täydellisen Virtex-IIP SDK sen ISE 5. Katse on Xilinx hakemiston ISE 5, löytyy kansiosta: smartmodels, jossa iso. Tar.gz tiedosto on. Unzupping tiedostosta löydät monia työkaluja ja malleja. (Oikea?) Sitten todella tarvitsemme kartonkia Virtex-II sitä varten valmiiksi projektiin. Normaalissa FPGA hankkeissa, voit tehdä koko suunnittelun kanssa ulos, joilla on jokin fyysinen pääsy kohdelaitteeseen. Simulointi on hyvin lähellä mitä tapahtuu, kun toteuttaa piirin hallitus. Ja tässä meillä on joitakin muita osia, kuten Rocket I / O ja PPC Virtex-II lisätä joitakin uusia muotoilu tekniikoita meidän hankkeisiin. Minulla on kysymys: Tiedämme edellä mainitut Linux-käyttöjärjestelmä on yhteensopiva PPC-405, halusin tietää, onko mahdollista mitenkään simuloida koko FPGA-piirin toiminnasta, mutta powerpc sisällä V2P käydessä Tämä linux ohjeita. kuten voimme simuloida aloittamiseen toimintaa PPC sisällä V2P, Linuxia? Haluammeko todella tarvitsemme aluksella, tai voimme simuloida koko prosessi?

Voit simuloida kaikki laitteiston osat (FPGA logiikka, PowerPC, RocketIO) käyttäen SmartModels, mutta sinun täytyy työskennellä erittäin alhaisella tasolla ja simulointi voidaan tehdä hyvin hitaasti. Luulen, muita työkaluja kuten Saumaton CVE myös yhteistyötä simuloida sekä ohjelmiston osa (ohjelmisto ohjeet, OS järjestelmä yms.) ja laitteiston osa (FPGA logiikka).

Simulointi koko suunnittelu on hyvä idea. Saatamme joutua käyttämään palvelinfarmin tähän. En ole varma, että työkaluja, kuten Riviera alkaen Aldec voisi auttaa meitä vai ei? En koskaan yritä sitä ennen. Joka tapauksessa, yritän kanssa ModelSim ensin. Jos joku voisi sucessfully simuloida sitä, kerro minulle.

V-II Pro kehittäjän pakki on kolme viitataan malleja, jotka käyttävät PowerPC-ja FPGA yhdessä. Voit simuloida niitä Modelsim ja tehdä viimeinen bittivirta tiedoston. Näissä ref pienet koodit sijaitsevat Block RAM ja PowerPC aloittaa lukemisen ja suorittamisen koodia. Jos haluat käyttää Linuxin V-IIP, luulisin koodin on oltava säilytä ulkoista muistia.

Entäpä koodin kehitysprosessia. Oletetaan, että haluan debug minun PowerPC-ohjelman avulla CodeWarrior. CodeWarrior on kytketty maalitaulu kanssa sarjaliitännän kautta. Voinko käyttää kahta tietokonetta, yksi käytössä CodeWarrior, ja toinen kun FPGA simulaattori? Sitten voin yhdistää nämä kaksi järjestelmät sarjaportti ja kirjoita lisäohjelma lähettää tarvittavat tiedot simulaattorin sarjaportti (esim. käyttämällä PLI se voi olla mahdollista.) OK! Simulaattorilla, kuten NC verilog kokonaisia ​​desogn, voi olla hidas, entä yhteistyössä simulointi? En tiedä siitä paljon. voit kuvata idea enemmän?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back