LM317T eroamaan Voltage Regulator

M

mhamzah3

Guest
Olen rakentaminen Step Down Voltage Regulator vuodesta 70V ja 20V käyttäen 2 LM317T siru.Kaavamainen muotoilu on liitteenä tämän jälkeen.

Ongelma Saan on aina olen kuormitus piiri on 0.3-0.5 ampeeria, jännite on epävakaa, kun tuotos laskee vuodesta 19.85V ja 10V.

Käytössä Datasheet, suurin virta, joka voidaan vetää LM317T on 1.5A, mutta en voi tehdä niin paljon virtaa.Suurin nykyinen tehtävä on alle 200 mA saavuttaa vakaa lähtöjännite.

Please help.

Kiitos

Tarkista:

Onko Vin - VOUT <40 V kunkin säädin siru?

70V tarjonta voi tarjota 1A nykyinen?

Vin-VOUT ensimmäisen siru on 70-42 = 28V ja toinen siru on 44-20 = 24V.

70V tarjonta voi tarjota max 7A.

Käytin vuosikymmenen laatikko tarjota kuorma piiri.

mhamzah3 kirjoitti:

Vin-VOUT ensimmäisen siru on 70-42 = 28V ja toinen siru on 44-20 = 24V.70V tarjonta voi tarjota max 7A.Käytin vuosikymmenen laatikko tarjota kuorma piiri.

Oletan lomakkeessa ei määritellä lähtöjännite ja kaipasin sitä.

Kiitos, että autat minua.Tämä on ensimmäinen kerta julkaistavaksi foorumi.Yritän että ulos.

Hei Tarvitsen apua, olen jo astui alas jännite 37V, mutta nyt minun ongelmani on etten voi tehdä nykyistä enintään 0,3 koskeva Voltage Regulator suunnittelua, että olen tehnyt.Suurin virta, joka voi tehdä tämän piiri on 0.14A.Jos piirrän enemmän kuin 0,14, joka on enintään 0.27A, lähtöjännite tulee epävakaa.joka laskee huomattavasti alle 10V.

Onko mitään ulkoasuun muutoksia, jotka voidaan korjata ongelman?

Käytä ulkoista siirrä transistorin olet ylikuumeneminen 317.

Kuten jo todettiin, olet ylikuumeneminen osan.Jos olet lukenut esite, erittäin nopea virtahukka laskeminen esite kertoo
PD = ((VIN-VOUT) * IL) (VIN * IG).Jos ohitat VIN * IG ja käytä vain ensimmäinen osa yhtälöä ja Sanotaan 1A yksinkertaisuuden PD = (70-37) * 1A = 33W ensimmäisessä vaiheessa.Ei ole mitään niin, että paketti on käsittely 33W ilman minkäänlaista paljon lämpöä haaksirikon.Olet syönti lämpö sulkemisen ensimmäisessä vaiheessa.Siksi näet jännitepudotuksen kun kasvaa nykyisestä.Olet luultavasti osuu sen toisessa vaiheessa hyvin.Lue osiossa jäähdytyselementin vaatimukset.

Mielestäni tämä aihe, ja aihe on http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=1073483 # 1073483 ovat samat tai joilla on sama ongelma.

jos nykyinen on motorboating olet varmasti ylikuumenemisen jäähdytyslevy.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back