LM555 vaihtelevan Frequency Oscillator

X

xyz9915

Guest
Hei!
Tarvitsen piiri, jossa taajuus LM555 astable multivibrator voidaan valvoa ulkoisesti Tarkoitan avulla transistori jne. Joten, olkaa hyvä opas mitä muutos voidaan tehdä liitteenä piiri
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Käytä muuttuja vastus R1 ja liität sen ulkopuolellakin.Kun vaihteli taajuus liian vaihtelevat.Onnea

Itse haluan hallita taajuus, jonka avulla R2R (tikkaat verkko), jossa digitaalitulo arvon lisäys / vähennys DC jännite R2R verkkoon, joten taajuus voidaan vaihteli 1 Hz on 5Khz (eli Oma haluamasi taajuus).Joten mitä minun pitäisi tehdä?

Mitään syytä, miksi sinun täytyy käyttää 555?

Löydät piirit, joka käyttää 555 tehdä lineaarinen VCO mutta 555 ei käytetä kuin oskillaattoria itsestään.Se käyttää ylimääräistä op amp integroida ja 4066 valitsimista.
Linear Technology tekee pienen SOT tyyppi oskillaattori (LTC6900), että se voidaan ottaa palvelun kuin VCO
http://cds.linear.com/docs/Design% 20Note/dn293f.pdf

xyz9915 wrote:

Hei!

Tarvitsen piiri, jossa taajuus LM555 astable multivibrator voidaan valvoa ulkoisesti Tarkoitan avulla transistori jne. Joten, olkaa hyvä opas mitä muutos voidaan tehdä liitteenä piiri

xyz9915 wrote:

Itse haluan hallita taajuus, jonka avulla R2R (tikkaat verkko), jossa digitaalitulo arvon lisäys / vähennys DC jännite R2R verkkoon, joten taajuus voidaan vaihteli 1 Hz on 5Khz (eli Oma haluamasi taajuus).
Joten mitä minun pitäisi tehdä?

Kiitos paljon teille kaikille, että autat minua.Piiri taajuus on ohjata LM555 nastainen 5 kautta r2r verkkoon.Joten, taajuus on hallittavissa ulkoisesti.
Se täyttää se vaatimus noin 80%.Joten kukaan voi edelleen oppaan minulle, miten valvoa sitä laajemmin?

xyz9915 wrote:

Kiitos paljon teille kaikille, että autat minua.
Piiri taajuus on ohjata LM555 nastainen 5 kautta r2r verkkoon.
Joten, taajuus on hallittavissa ulkoisesti.

Se täyttää se vaatimus noin 80%.
Joten kukaan voi edelleen oppaan minulle, miten valvoa sitä laajemmin?

Hei Fragrance!, Vastaanottakaa kiitokseni etukäteen.I odottaa sinun lähettämäsi tiedoston.
Ystävällisin terveisin
(XYZ) Azher

On mahdollista käyttää jännite sen valvonnan nastaisesta vaihdella usein, mutta se ei ole lineaarinen, ja velvollisuus sykli muuttuu paljon koko taajuusalueella.

Itse olen joilla tätä ongelmaa, niin mitä tehdä siinä lineaarisesti?

xyz9915 wrote:

Itse olen joilla tätä ongelmaa, niin mitä tehdä siinä lineaarisesti?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back