lna (at) 2.45GHz integroitu piiri

T

tiger_ads

Guest
Olen aloittelija ja RFIC, olen suunnitellut lna klo 2.45GHz kanssa charter-opas.nyt olen ollut simuloida se peikko RF, olen pyyhkäisi CS MOS leveys ja muut parametrit, NF on aina 2.7dB, mutta sen jälkeen määritettäessä nämä parametrit, i pyyhkäisi frequence, null-ja NF noin 2DB on noin 1.8GHz, varmasti klo 2.45 GHz, että NF on edelleen 2.7dB.Olen yritä muuttaa leveys panos MOS, mutta null on vaikea siirtyä esitystä 2.45GHz.En tiedä, miksi se on?
minun topologian on perinteistä, cascode kanssa lähde induktorityyppinen degeneraatio!
kiitos!

mitä välille?
NFmin vs. taajuus olisi mitä?
voisitteko selittää sitä tarkemmin?kiitos paljon!

The NFmin vs taaj.plot pitäisi näyttää kulhoon, se osoittaa, että vähintään NF arvo yksi LNA voi saavuttaa tietyn taaj ..Lue lisää seuraavista aiheista: Noise täsmää, laite melu mallia.Ja González kirjan on recommanded.

ja luulisin valantehnyt
n PDK käyttää BSIM 3.3 MOS-mallien
niin T. Lee 's kaava ei ole sovellettavissa nyt

Vastaanottaja: sgperzoid
Mitä tarkoitat?miksi? niin ....En voi seurata hänen kaava?sitten johon voin seurata?Olen ymmälläni!
jos NFmin on oikea,
mutta ilmiö on, miksi?

kiitos paljonLisätty jälkeen 7 minuuttia:Vastaanottaja: dsjomo
kun i lakaista leveys CS MOS, BiAS virta on muuttunut, miten se vaikuttaa laatuun?Mitä minun pitäisi tehdä?tämä ottaa yhteyttä ilmiö kuten sanoin aikaisin?

Tarkoitan, että T. Lee 's kaavaa sovelletaan vain kirjasto, joka käyttää BSIM4 MOS-malli, mutta mielestäni Chartered
n malli on BSIM3.3, joka ei ota portilla aiheuttama melu huomioon.
Joten et voi saada optimaalinen melu suorituskyky optimaalinen leveys simulaation.
Olen kuitenkin sitä mieltä, voit silti saada vähintään NF koska exsitance optimaalisen melu hakua.

Ainoa asia, voit seurata on mittaustulos teidän testkey laitteeseen.Kaavat vain antaa käsityksen siitä, kuinka ilmiö tapahtuu.