Looking for Metal Taustatukena PCB toimittajat

T

tranzorb

Guest
Hei,

Olen tällä hetkellä etsimässä toimittaja metallia tukena PCB (tiedätte, virtahukka, sitoutuminen Heatsinks ...), halpaa olisi hienoa tietenkin.Sijainti ei ole tärkeä, voisi olla Intiassa tai Kiinassa tai Yhdysvalloissa tai Euroopassa.Tärkeää on, että se on luotettava.

Kiitän teitä kaikkia apua.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Olen suunnitellut paljon tällaisia substraatti aluksella Power Electronics hakemuksen.
Se on tekaistu ja on halpaa Kiinassa.kokeile Tong Ziang.

Ole varma, jos ne eivät vielä sitä.

centiago kirjoitti:

Olen suunnitellut paljon tällaisia substraatti aluksella Power Electronics hakemuksen.

Se on tekaistu ja on halpaa Kiinassa.
kokeile Tong Ziang.Ole varma, jos ne eivät vielä sitä.

Kollegat,

Olen utelias metalli-tukema PCB teknologiaa pitkään.Voisitteko antaa minulle joitakin viittauksia (kirjat, App toteaa, www-sivustot) on metalli-tukema piirilevysuunnitteluun?Olen myös wonde, jos tuella voi olla monimutkainen muoto?Voiko se olla siili on evät?

Kiitos!
Nimimerkkisi

Kender,

Metalli tukee PCB löytyy muodossa PCB liimattu pellin avulla, prepreg on vakio PCB-prosessi (Arlon tai Thermagon esimerkiksi ovat hyviä lämmön johtuminen).Se voi myös olla suoraan kiinni siili jos käytät Pressure Sensitive Adhesive liittää piirilevyllä siili (koska tässä tapauksessa ei ole mahdollista käyttää tavallista PCB-prosessi), mutta se on vaikeaa juote hallituksessa, koska ja lämpöinertian.

Muuten, olen edelleen etsimässä tarjoaja metallia tukemien PCB, kaikkialla maailmassa, mutta on osoittautunut luotettavuutta.Kiitoksia kaikille for your help.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back