Low cost sensori nestepinta

P

pepakpan

Guest
Hei

Etsin anturi, joka voidaan mitata vähäinen neste 250 ml: n säiliössä ja lähettää viestin valvojalle.joka on halpa ja pieni kooltaan.

Minkälaista nestettä?Minkälaista soveltamista (esim. ajoneuvon, laitteen, laboratorio)?

Tietämättä mitään muuta, ehdotan hydrostaattinen paine-anturi on säiliön pohjan.BTW, tämä artikkeli on hyvä lista käytettyjen periaatteiden tasolle sensing: http://en.wikipedia.org/wiki/Level_sensor.

Hei!

Kuten edellä todettiin, tarvitsemme lisätietoja vastata.

1.On säiliö kiinteät?Jos se liikkuu ja mahdollisesti tärinää, ongelma
monimutkaisemmaksi ja jopa paineanturin edellä esitetyin ei
yksinkertaista.

2.Voiko neste sähköä?Jos kyllä, vain 2 elektrodia voi tehdä.

3.Tarvitsetteko lineaarinen mitata nesteen tai kynnysarvoa, jonka alapuolella on
Esimerkiksi merkkivalo vilkkuu?

ETC ...

Doralle.

pepakpan kirjoitti:

HeiEtsin anturi, joka voidaan mitata vähäinen neste 250 ml: n säiliössä ja lähettää viestin valvojalle.
joka on halpa ja pieni kooltaan.

Hei kaverit,

kiitos vastauksesta.Etsin anturi, joka voidaan asentaa pohjassa 250ml pullo.Purkissa Oil.Anturi on antaa signaalin, kun nesteen taso on alhainen.Tämän pullon pohja puoli on asennettu toiseen pintaan, joten tarvitsemme ratkaisua, jossa anturi on pullo voidaan poistaa ja asentaa uudelleen tai hävitettävä.

Jotka Pathes ovat käytettävissä käyttää "pullo" sisällä?Jos sinulla mahdollisesti harkita "läpi seinän" mittaus, mikä on kontin materiaali ja paksuus?Onko sinulla tuore öljyä tai on odotamme mutaa ja hiukkaslaskeumien on anturin tai säiliön seinämän?

Anturi on ruuvattu sisälle säiliöön.Pullo on valmistettu muovista.Kyllä meillä on tuore öljy on tapana olla mitään muta hiukkasia.

Jos olen oikein ymmärtänyt, että alhainen indikaattori on, kuin itse lämmitettävä PTC on kaikkein yksinkertainen ratkaisu.Kapasitiiviset anturit ja yhteensä sisäistä pohdintaa anturit (kuten Honeywell LLE-sarja) ovat toiset.

Hei FVM,

Kyllä, olette oikeassa, minä etsin vähäinen symboli, mutta se on pieni kooltaan ja vähemmän hintaa, koska minun täytyy asentaa tätä koskevan 250ml öljysäiliö.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back