low noise Op Amp Design, tarvitsevat apua

T

tia_design

Guest
You guys,

Olen suunnittelussa hiljainen CMOS Op Amp, nyt en voi vähentää lämpö melua (input tarkoitetut) alas 1.5nV/rhHz, tämä on kaavamaisen simuloinnin tulos.En tiedä, kuinka paljon ylimääräistä melua lisätään jälkeen asettelua.Onko kukaan ei simular tutkimusta, jotta voimme keskustella asiasta?

Anteeksi.Miten käytät syöttää tarkoitettua melu?Jotka työkaluja u käyttää sitä?Olen looikign tästä ongelmiin, kiitos

Minusta piiri huolella suunniteltu ulkoasu on pentue parempi kuin pahimman postlayout simuloinnin tulokset.

Hi mitgrace!

Simuloida syötteitä tarkoitettujen melua, sinun täytyy suorittaa simuloinnin rinnalla AC analyysiin.Syntaksi on (ja HSPICE);

. AC joulukuu 100 1 10G ***** Sweep taajuuden 1Hz ja 10GHz *********
. Melu (VOUT) VIN
. Tulosta MELU INOISE ONOISE
*** INOISE = tulo lähetetty Noise ***** ONOISE = Output tarkoitettu Noise *********

Katso HSPICE oppaissa.

Tuotos aaltomuoto on X-akseli = Frequency
Y-akselin = nV / sqrt (Hz)

ONNEA!

snoop835 kirjoitti:

Hi mitgrace!Simuloida syötteitä tarkoitettujen melua, sinun täytyy suorittaa simuloinnin rinnalla AC analyysiin.
Syntaksi on (ja HSPICE);. AC joulukuu 100 1 10G ***** Sweep taajuuden 1Hz ja 10GHz *********

. Melu (VOUT) VIN

. Tulosta MELU INOISE ONOISE

*** INOISE = tulo lähetetty Noise ***** ONOISE = Output tarkoitettu Noise *********Katso HSPICE oppaissa.Tuotos aaltomuoto on X-akseli = Frequency

Y-akselin = nV / sqrt (Hz)ONNEA!

Dear Jake,

Voit laittaa AC lähde tarvikkeet.

Dear tia_design,

Yksi tapa vähentää lämpö melu on lisätä puolueellisuutta virta kiertoon.

Vamsi Mocherla kirjoitti:

Dear Jake,Voit laittaa AC lähde tarvikkeet.Dear tia_design,Yksi tapa vähentää lämpö melu on lisätä puolueellisuutta virta kiertoon.

Dear Jake,

Odotin omalle piirille ja olen huomannut, että sinulla on erittäin vähemmän sähköä ja tuotannon haara.Kyse on 0.1u A. Onko se oikein?Tarkoitan, että se aiheuttaa paljon termisen melun tuotos.Ja toinen asia.W / L kuvasuhde tulo erilaisen parin tuotoksen perusteella vahvistin on suhteellisen alhainen.Tämä vaikuttaa suhteellisen melun kannalta gm.Ehdotan, että GM ero parin olla suurempi kuin nykyiset peilit paremman melutasoon.Lopuksi, pituudet laitteet ovat hieman korkeat, miksi dont voit vähentää niitä hieman.Se aiheuttaa paljon turhaa parasitics ......Toivon, että en selviä tästä.

Dear Jake,Odotin omalle piirille ja olen huomannut, että sinulla on erittäin vähemmän sähköä ja tuotannon haara.
Kyse on 0.1u A. Onko se oikein?
Tarkoitan, että se aiheuttaa paljon termisen melun tuotos.
Ja toinen asia.
W / L kuvasuhde tulo erilaisen parin tuotoksen perusteella vahvistin on suhteellisen alhainen.
Tämä vaikuttaa suhteellisen melun kannalta gm.
Ehdotan, että GM ero parin olla suurempi kuin nykyiset peilit paremman melutasoon.
Lopuksi, pituudet laitteet ovat hieman korkeat, miksi dont voit vähentää niitä hieman.
Se aiheuttaa paljon turhaa parasitics ......
Toivon, että en selviä tästä.

Dear Jake,Odotin omalle piirille ja olen huomannut, että sinulla on erittäin vähemmän sähköä ja tuotannon haara.
Kyse on 0.1u A. Onko se oikein?
Tarkoitan, että se aiheuttaa paljon termisen melun tuotos.
Ja toinen asia.
W / L kuvasuhde tulo erilaisen parin tuotoksen perusteella vahvistin on suhteellisen alhainen.
Tämä vaikuttaa suhteellisen melun kannalta gm.
Ehdotan, että GM ero parin olla suurempi kuin nykyiset peilit paremman melutasoon.
Lopuksi, pituudet laitteet ovat hieman korkeat, miksi dont voit vähentää niitä hieman.
Se aiheuttaa paljon turhaa parasitics ......
Toivon, että en selviä tästä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back