Lue suunnittelu audio vahvistin aloittelijoille

K

kristanto

Guest
Haluan tietää, kuinka suunnitella äänen vahvistin nollasta.Hain paljon kirjoja, ja löysin "Elektroniset laitteet ja Circuit Theory" Robert Boylestad.Onko se hyvä?Jos tämä kirja on tarpeeksi hyvä, kerro minulle, mitä kirja i on luettava, kun olen lukenut, että kirja?Anteeksi, minun Englanti oli kauheaa.Kiitos.

Hei,

Kun hallitset Boylestad tietoon, kokeile kirjan Sonthheimer, Designing Audio piireihin.Se on erittäin hyvä selitys suunnittelussa audio ampps ja niin edelleen.mutta sen ei löydy täältä

Ehdotan teille tämän erinomaisen sivustosta:

http://sound.westhost.com/index.html

Ja näitä keskeisiä teoksia:

High Power Audio Vahvistin Construction Manual - G. Randy Słone

High Efficiency Audio Power Vahvistimet - Ronam Van der Zee

Audio Power Amplifier Design Handbook - Douglas Self

Ai joo, olen samaa mieltä rkodaira, Rod Eliot
n verkkosivuilla on nippu kiinnostuksesi.

rkodira, soory ...Haluan kysyä perusoikeuksien teoksista, joihin sinulla suositella.Onko sinulla e-kirja, että kirjat?I RELLY tarpeen, että kirja, mutta en ollut tarpeeksi rahaa ostamiseen että kirjat (I vingutella Amazone).Ole hyvä ....

Hei

Voit katsoa tästä

H ** ps: / / instruments.no-ip.org

Käytössä sähköisistä kirjoista kansio sinulla on paljon käsikirjojen

Terveisin

Hei, Voit hakea google tai wikipedia varten liittyviä linkkejä ääntä tai ääni vahvistimen suunnittelussa.
Voit myös nähdä, että akustinen kirjoja tai kirjoja kuten Malvino perustekstin, joka pohjautuu äänen vahvistin kiertoon.
Tämä olisi aloitettava tyhjästä.

Onneksi löydät kaksi kirjaa (Self ja Zee ja yksi: Duncan), että olen suositellut, että e-kirjoja ladata / upload osassa on Edaboard (kokeile ilmaiseksi peili linkkejä, jos sinulla ei ole pisteitä tarpeeksi).Laita "vahvistin" olevaan hakukenttään.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back