Luo tai Generation I / O-Pads

K

Kulprashant

Guest
Hi all,
Olen työskennellyt flooorplaning & powerplanning käyttäen SoC Encounter työkalu.
vuonna powerplanning miten luoda I / O-tyynyille ja kun I / O-tyynyille r vaaditaan (tämä i / o tyynyjä tarvitaan, kun anlog lohkon esiintyy suunnittelu) ja millä perusteella olen valita useita teho raita & soi.
plz ehdottaa minulle.

Thanks & Regards,

Prashant

Laskea leveys vallan renkaat,

leveys vallan rengas toisella puolella = (yhteensä nykyinen välitetään siru / metalli tiheys) / 4

jakaa 4 olettaen, että kaikki osapuolet on siru edellyttää saman virrantiheyttä.Lisätty jälkeen 25 sekunnin ajan:
Laskea leveys vallan renkaat,

leveys vallan rengas toisella puolella = (yhteensä nykyinen välitetään siru / metalli tiheys) / 4

jakaa 4 olettaen, että kaikki osapuolet on siru edellyttää saman virrantiheyttä.

haluat luoda IO itse?
tavallisesti se on tuottanut valimo, jos haluat luotu io pad itse, sinun täytyy tehdä paljon työtä, esimerkiksi.detemine ESD suojarakenne, taitto-, simulointi-, rc uuttamalla, lib tuottaa, ESD testi ja niin edelleen

tämä I / O-tyynyille
doesnt riippuu ciruitry johon aiomme laittaa ydin?

jonkin teknologian sama I / O-tyynyt voidaan käyttää eri sirujen ???????Kiitos,
Prasad

Io tyynyjä tarvitaan u ovat muotoilutoimistot pelimerkin että aikoo valmistaa huipputason ..muuten makro dont tarve io tyynyille
Sen mitään riippuu anolog lohkojen vai ei ..

Sen mukaan, missä on pin on todellinen outpin teistä siru ..Jos PIN on todellinen pinof siru sitten io tyynyt ovat tarpeen ..dont hämmentyä ..joskus tämän nastat on kytketty toiseen moduuli kun u käyttää tätä moduuli makro ...

Power hihnan ja leveys laskennassa
ks. linkki

www.vlsitechnology.org että klikkaa IR pudota yhteenveto ..

Terveisin
Shankar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back