LVS kysymys

K

khorlipmin

Guest
Käytän AMS HIT-KIT, en ole varma onko tämä ongelma on Design Kit erityinen. Olen määrittänyt useita gate transistorit kaavamainen ja layout (raidat). joten jos huomaat sen netlist, 4-portin NMOS on m = 4,0 liittyy siihen. Olen kuitenkin onnistunut poimimaan nämä tiedot läpi layout. Se aina uutetaan neljään transistorit kaikilla on m = 1,0 jolloin minun LVS epäonnistua. Ainoa ratkaisu tähän mennessä on muuttaa uutettu netlist M = 4,0 ja LVS menee ohi. Tämä on turhauttavaa suuri piiri. Mitään käsitystä Mitä tein väärin? kiitos erittäin paljon.

Mitä LVS työkaluja käytätte (Diva, Dracula Calibre)? Sillä Dracula olisi LVSCHK vaihtoehto komentotiedosto jotka mahdollistavat Smash tai unsmash rinnakkain laitteita.

Olen käyttäen DIVA. Onko vastaava vaihtoehto? En voinut löytää toistaiseksi ... Tai ehkä olen jäänyt?

Käytän Diva taitossa ja Virtuoso kaavamaisen editori kaavioiden. Tämä ei tapahdu minulle. Luulen, laite-ikkunassa (kaavion) u on parametri eli "Ei Gates". U laittaa 4 siellä. Joten 40um laite automaattisesti työllistää 4 MOS kanssa 10um jokaisen. Että m = 4,0 voi olla harhaanjohtavaa. U voi kokeilla sitä. sankudey

Sinun divaLVS tiedostoon ei ole rinnakkaista permute sääntö MOSFET, tai se ei käsittele parametri "M". Ole hyvä muokata divaLVS.rul.

Koska minulla ei ole oikeuksia muokata tiedostoa, se tarkoittaa, että ainoa vaihtoehto sitten olisi muuttaa asettelua netlist? kiitos Hughes

Miksi ette ole lupaa? Jos se on jollekin toiselle käyttäjälle, voit tehdä siitä kopion ja muokata kopiota. Muokkaa ulkoasua netlist ei ole hyvä idea.

Oletan sinun pitäisi yrittää käyttää mitä sakundey ehdotettu. En tiedä miten AMS mutta jotkut PDKs edellyttävät erityistä lauyer M> 1 laitteita. Suosittelen myös katsomaan ohjekirjasta Ayour Design Kit ja lähetä sähköpostia AMS - ne ovat yleensä melko herkästi.

kyllä se on hyvä idea, toivottavasti ne auttavat. ottaa yhteyttä AMS nyt.

Hi everybody! Olen kohtasi saman ongelman kanssa Diva noin käsittelystä M tekijä ei kukaan tiedä lopulta howw ratkaista tämän? Kiitos

Helpoin tapa välttää "m" kysymyksiä on olla käyttämättä moninaisuus. TSMC on joskus vastaavanlaisia tapauksia PDK. Suosittelen käyttämään "bus" edustuksen sijaan. Tarkoitan jotain tällaista: PMOS1 [01:06] mikä tarkoittaa 6 kertaa sama PMOS rinnakkain - niin Wtot = 6x Wpmos myös uskon AMS hitkits on erityinen LVS asetelmia käyttää - käyttämään asiakirjoja. Vuonna MentorGraphics heillä oli sininen valikkopainiketta sinun piti valita befor tahansa LVS ajaa

Hei Teddy! Kiitos vastauksestasi. by "bus" edustus PMOS1 [01:06] sinä tarkoitat sijoittaa kaavamaisen 6 transistoria rinnan? erittäin suuri piiri, tämä ei ole kovin kätevää. Doyou tietää toinen tapa tehostaa?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back