LVS ongelmallinen multifingered mos

T

tromeros

Guest
Hei Olen suunnittelemalla piiri IBM 0,5 sige5am teknologian ja minulla on seuraavia ongelmia tehtäessä diivan lvs tarkistaa. Muotoilu on yksi mosfet. Kun numero sormien mos on 1 niin lvs tarkista antaa netlist ottelun. Kuitenkin kun yhä useamman sormenjäljen, esimerkiksi asetan sen arvoksi 3 kaavamaisen netlist tunnistaa 1-laite, mutta layout tunnistaa 3 laitteita ja ja LVS tarkistus antaa virheilmoituksen. Olen etsinyt läpi oppaita, mutta en löytänyt ratkaisua. Jos joku voi antaa minulle hänen kokemuksensa Olisin hyvin kiitollinen. Kiitos jo etukäteen avusta.

Hii, tekee laite folklowing kaavion M1 ja vain yksi fingure. Terveisin, Analayout.

Hei, Saat sormet jotkut prosessit laite lähteet ja valuu yhdistetään.

[Quote = tromeros] Hei Olen suunnittelemalla piiri IBM 0,5 sige5am teknologian ja minulla on seuraavia ongelmia tehtäessä diivan lvs tarkistaa. Muotoilu on yksi mosfet. Kun numero sormien mos on 1 niin lvs tarkista antaa netlist ottelun. Kuitenkin kun yhä useamman sormenjäljen, esimerkiksi asetan sen arvoksi 3 kaavamaisen netlist tunnistaa 1-laite, mutta layout tunnistaa 3 laitteita ja ja LVS tarkistus antaa virheilmoituksen. Olen etsinyt läpi oppaita, mutta en löytänyt ratkaisua. Jos joku voi antaa minulle hänen kokemuksensa Olisin hyvin kiitollinen. Kiitos jo etukäteen avusta. [/Quote] Minusta käyttämällä tätä toteamusta sinun hallinnassasi tiedostoon, sinun pitäisi pystyä puhdistamaan pois suunnittelu: - LVS VÄHENNÄ PARALLEL MOS KYLLÄ Hope se auttaa!

Hei, Kokeile tätä vaihtoehtoa: -------------------------- Options rinnakkainen = yes päättyy

yritin ensimmäistä vaihtoehtoa ja se toimii! Aion kokeilla muita vaihtoehtoja. Joten kiitos avusta!

hi onlymusic16 ja sandeep_torgal. missä minun täytyy asettaa rinnakkain vaihtoehto. En löytänyt oikean tiedoston! kiitos

Aina kun sinulla on käynnissä oman LVS ... joudut LVS_Control tiedosto, joka on kaikkien mahdollisuus valintoja ja joidenkin sääntö tiedostopoluista ... jne. .. Tässä sinun täytyy muuttaa rinnakkain vähennys KYLLÄ. Proably tämä tulisi tehdä CAD kaverit ... Se ei ole sinun käsissäsi ... Siirry CAD kaverit pyydä heitä muuttamaan sitä. Ne voidaan unohdin tehdä tämän. Yleensä tulisi olla YES vain. Joissakin tapauksissa käytämme Ei vaihtoehto Parallel vähentämiseksi. Voin antaa teille yhden valinta myös. Siirry suunnittelija ja pyytää häntä muuttamaan numeron sormet asetteluun sormia. Tämä auttaa myös. Korjaa jos olen väärässä.

sinun liittää portit toisiinsa, kaivot ja lähteet kukin yhteen ... niin yksi portti, yksi viemäri ja yksi lähde lopussa .... se jos et muutu voit LVS kannella vaihtoehtoja :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back