Hei,
Tiedän sen.Siellä on yksi IO solu sijoitetaan sirulle (POC) solujen.Tämä on säädetty LVS tarkoitukseen.Haluan tietää, mikä on ongelmana se ratkaista tehdä LVS clean.
LVS:
Asettelunäkymä vesus kaavamaisen kuten sitä kutsutaan.
LVS on tärkeä rooli backend suunnittelu virtausta.
1). Jälkeen Standard solun suunnittelussa, me lkie tarkistaa, jos suunnittelussa stanadrd solu mukaan mausteen netlist provided.Then käytämme LVS purkaa laitteet ja yhteyksiä std solu suunnittelu, muodostaa oman netlist ja vertaa niitä aikaisemmin edellyttäen netlist selvittää erot joko netlist.A LVS vastaa std solujen muotoilu osoittaa,
että malli on sen mukaan, jos mausteen netlist.
2).Kun kyseessä täysi mikrosirujen suunnittelun, LVS cmpares Verilog netlist ja Post Layout netlist tätä tarkoitusta varten.
hei,
Kiitos vastauksesta.Olin siinä käsityksessä, että mausteen netlist syntyy siitä gdsII tiedosto ja tarkistetaan liitännät (eli shortsit ja avaa).Luulin, että se oli verrata gdsII itse semicustom virtausta.vai onko se verrataan alkuperäisen Verilog netlist joka on vienyt läpi floorplanning, harjoittelu-ja reittipalvelut?Minulla on edelleen sekava.Korjaa minua, jos
olen väärässä.
Hei,
LVS on tehnyt tarkistamaan lopullinen GDSII tiedosto käyttäytyy toiminnallisesti sama kuin alkuperäinen netlist saimme jälkeen synteesiä.Mielestäni meillä on enemmän keskusteluja tästä asiasta.voit etsiä sitä.Lisätty jälkeen 1 minuuttia:Hei,
Kukaan vastasi noin POC.Toivon, että keskustelu on hankaloittamalla.Vastatkaa kyselyihin, jonka POC.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.