määritteli pyöreän polarisaatio antenni RH tai LH?

W

winglj

Guest
Hei, onko olemassa yksinkertainen teoria selittää, että miten määritellään yhden syötteen microstrip antenni RH-tai LH-kiertokirje polarisaatio?Kiitos.

Minulla on useita suosituksia:

Circular Polarisaatio ilmenee, kun on antenni yhtä kohtisuorassa vastauksia (esim. pysty-ja vaaka lineaarinen) ja vastaukset ovat vaiheessa Quadrature.Tämä on lyhyt kuvaus siitä, mitä on tekeillä.Ajattele yksikön ympyrän sine x-akselilla ja kosini y-akselilla.Voisi olla hyödyllistä animoida tontin ja katsoa mitä tapahtuu.Sitten muuta merkki yhden Trig toimintojen ja katsoa uudelleen.Look up Lindenblad ja voit nähdä, miten tämä toimii.Muuttaminen suhteellinen amplitudit ja muuttamalla vaiheessa luodaan eri elliptinen polarizations.Haluat ehkä pelata, että idea.

Seuraavaksi analyyttisen kuvauksen saat kätesi Warren Stutzman kirjan "polarisaatio sähkömagneettisella menetelmällä".Hän viettää yli 200 sivua keskustella tästä yksinkertainen ajatus.(Minulla on vain paperiversiona).

Lopuksi, kun kaikki on sanottu ja tehty rakentaa tai ostaa pari CP-antennit, joiden polarisaatio aistit ovat varmaa ja päinvastoin.(Voisit tulla toimeen yhdellä mutta olen varovainen.) Testaa antennin vastakkain ja varmista, että sinulla ei ole vahingossa kääntänyt polarisaatio mielessä.Tiedän, että tämä ei ole erityisen henkisen suosituksen.On kuitenkin hyvin käytännöllistä vakuutuksen.En ohita tämä vaihe.

Toinen mahdollisuus on rakentaa antennia joten se on helppo kääntää polarisaatio mielessä tai tarjota sekä RHCP ja LHCP lähdöt.Joissakin tapauksissa on lähes merkityksetön.

Muiden huomio, jonka haluaisin tehdä on, että on olemassa tilanteita, joissa tunne polarisaatio ei ole väliä.Yhdessä tilanne on, jos yhteys on kaksi circularly Polarisoidussa antennia niin kauan kuin ne vastaavat olet OK.Toinen on, jos olet kytkentä lineaarinen ja pyöreä antenni mielessä ei ole kysymys.

Menee takaisin Stutzman hän tarjoaa ilmaisuja oikean ja vasenkätiselle polarisaatio yhtälöissä 2.30 ja 2.31 teoksessaan.En ole maininnut niitä, koska minun pitäisi käydä läpi hänen oletukset huolellisesti ja määritellä yksityiskohtaisesti, että he löytynyt yleissopimus.

En tarkoituksella ei vastannut kysymykseen tarkemmin, koska en halua tehdä virhettä täällä ja johtaa sinut väärin järkeä.On hyvin todennäköistä epäselvä, ja sinun kannattaa edetä varovaisesti.Minulla oli kerran käsitellä määritys, joka edellyttää heijastin antenni on RHCP rehun ja myöhemmin eritelmän vaaditaan RHCP säteilyn järjestelmästä.Motto on, että yksi heijastin järjestelmä tuottaa RHCP kun rehu on LHCP.Että hakemus on tarkkailemaan lineaarinen lähde joten polarisaatio mielessä oli merkityksetön.

Toivottavasti tämä auttaa.

Hei, Azulykit.Kiitoksia kovasti apua polarisaatio antennin.

Oikeastaan olen jo joitakin peruskäsitteitä polarisaatio.Mutta käytännön ongelmia, haluan tietää, mitä polarisaatio ristiriidan heikkenee järjestelmän suorituskyky.

Esimerkiksi yleisesti ottaen minun pitäisi käyttää RHCP vastaanottimen antenni vastaanottaa signaalia säteilemän RHCP toimittaa antenni.Mutta se, että otetaan näkyville (LOS) on antennin boresight suuntaan.Mutta jos vastaanottava antenni ei ole niin suuri voitto / paras Axial Ratio suuntaan, miten voimme ennustaa haittavaikutusten?

Ja koska tiedän, heijastus RHCP signaalin luo LHCP signaali, niin on olemassa tapauksia, että epäsuhta vastaanottavan ja lähettävän antennin avulla SNR liian huono käyttöön?

http://www.cushcraft.com/comm/support/pdf/Antenna-Polarization-14B32.pdf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back