mallinnus ja simulointi RFID käyttäen Simulink

H

hk

Guest
Hei, joku on mahdollisesti Matlab ja Simulink simulointi ja mallinnus RFID? Olen tällä hetkellä tekemässä hankkeen RFID mitata ja arvioida RFID-järjestelmän pääasiassa viestinnän part.I ovat yrittäneet rakennettu lähetin ja vastaanotin "järjestelmän mallinnus ja simulointi RFID "alkaen Auto-ID Labs, käyttäen Simulink, mutta kasvot ongelmia rakentamiseen osa ryhmäpoikkeuksen diagrams.anyone on yrittänyt sitä? voivat jakaa tiedostoja? tai kenenkään on muita simulaatioita ja mallinnus RFID käyttäen Matlab Simulink ? muita viittauksia tai lähde? sitä tarvitsevat pikaisesti .. kiitos vastauksesta ..

hei, onko teillä Simulink vastaanotin malli voi jakaa minulle, tällä hetkellä olen myös tekee järjestelmän tason suunnittelua, ja se on ensimmäinen aika tehdä se.

Hei, olen edelleen ongelma suunniteltaessa RFID-simulointi model.It on ensimmäinen aika tehdä se also.Do sinulla on Simulink lähettimen ja vastaanottimen mallin, joka voi jakaa kanssani? Ehkä voimme jakaa meidän ongelmamme.

hei
yrität käyttää tätä mallia
onnea
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

hayyyyy soum ur kuningas

voisimmeko u lähettää minulle enemmän, jos u on noin RFID kuin i alkaa minun PHD RFID?muntather_moto (at) yahoo.com

hi ..
Olen tällä hetkellä tekemässä viimeinen vuosi projekti HF RFID-, ja
olen yrittänyt tehdä simulointi käyttäen Simulink mutta en vain tiedä kuinka käyttää Simulink ..
Olen hämmentynyt tästä .. voi joku ohjaa minut?

heinä soum Minulla on paperi, u ladannut mutta kallistus rakentaa malli.laitosta on Simulink tiedosto pls lähettää sen tähän viestiin hayder_atarh (at) yahoo.com ja aion olla kiitollinen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back