matalataajuuksisen kiinteä vahvistin

M

manasiri

Guest
Tarvitsen ympyrästä vahvistimeen, jossa on seuraavat tiedot:

1 - taajuusalueella: 25 kHz-125 kHz
2 - Herkkyys: 10 dB (ei tärkeä), mutta tasainen vaste bändin.
3 - mathing:
panokset = 50 ohm, output = 50 ohmia (varten koaksiaalikaapeli yhteys antennin ja ...)

i kokeiltu OP07 (toimintamäärärahat vahvistimet), mutta se on ongelma.
kiitos.

Kuulostaa erittäin oudolta käyttää 50 ohm löytämisessä kHz "antenni" kaapelilla.

).

(Jos et käytä km antennin mittojen, antenni olisi yleensä nimetty
esim. kela).Toimenpideohjelmat ovat yleensä käyttökelpoisia, mutta signaalin taso ja melu eritelmällä olisi tiedossa valita sopivan tyypin.Myös yhden transistorin vaiheessa on hyvä 10 dB Gain, tietenkin.

meidän on havaitsee signaalin bändi, että ei ole hyvä signaali.

Työskentelemme yhdessä taajuuksien analysaattorin tarvitsemme 50 ohm yhteydet instrumentointi ja mittaukset.

manasiri wrote:i kokeiltu OP07 (toimintamäärärahat vahvistimet), mutta se on ongelma.

me haku heikko (vähän neliöitä aalto f = 35kHz 125 kHz)
signaalin taso: -50 dBm on -90 dBm.

meidän on löydettävä, täydentää ja purkaa signaali.

Jos minun laskelma on oikea se tarkoittaa - sanokaamme-60dBm-a jännite app..200 mikrovolts yli 50 ohmia.Joten.kuten FVM mainittu, melu spec on katsottava, että opamp!

Käytän hyvä erotusdiagnoosissa vahvistin varten signaali amplifiyng mutta lähtösignaali vioittunut.jos taso laskee, signaali disapeared.

joka vahvistimet ovat hyviä tähän tehtävään?
jos käytän LNA?
kiitos

manasiri wrote:

Käytän hyvä erotusdiagnoosissa vahvistin varten signaali amplifiyng mutta lähtösignaali vioittunut.
jos taso laskee, signaali disapeared.

i-kirjain käytetty op amp perustuu JM amp.
panos on yksinkertainen 20 kHz (0,5 V pp) sin aalto,
mutta lähtösignaali on meluisa satunnainen muotoinen Signa.

Mielestäni on hiljainen vahvistimet alhaisen lewel signaali amplifications.että lna sijoitetaan sen jälkeen, kun antenni. (käytämme niitä MHz taajuuksilla. sen minicircuits ja miteq yritysten tuotteet ovat hyviä suurtaajuus sovellukset)
mutta matalat taajuudet i cant löytää hyviä LNA.

voisimme päästä melu fiqure alle 5 ja myyntivoitto 40 dB taajuusalueella (20 kHz-100)?

kiitos huomiota.

manasiri wrote:

i-kirjain käytetty op amp perustuu JM amp.

panos on yksinkertainen 20 kHz (0,5 V pp) sin aalto,

mutta lähtösignaali on meluisa satunnainen muotoinen Signa.

kiitos, tutkijoiden,
Gain tarvitaan = 40 dB, ja olen testannut op ampeeri.sinun on 4 opamp on IC kanssa suurtaajuus työpäivän tiedot (GBW> 1MHz).

Lopullisessa kysymys:
Voitko esitellä minulle laite (kuten MAN-1LN minicircuit LNA), mutta minun suosikki taajuusalueella (20-100 kHz)?

kiitos jälleen.

Kuten ehdotuksen, katso Texas Instruments etusivulla (ti.com).
On olemassa useita instrumentointivirheet ampeeri lueteltujen - yhdessä hakemuksen toteaa.

En näe mitään syytä OP07 epäonnistunut soveltamista, lukuun ottamatta väärässä piirissä.Mutta koska limied GBW ei olisi käytettävissä 40 dB Gain ja 125 kHz kaistanleveydellä.
Edellä mainitun taajuusalueella, joka kompensoimaton OP37 soveltuisi paremmin, myös suhteessa 50 ohmia melu hakua.On syytä katsoa, että OP avoimen piirin tuotos vastustus on vähentää GBW kun liität 100 ohmia kuorman kanssa 50 ohmia nettoutetusta tuotos.

Toinen vaihtoehto on käyttää wideband vahvistimen ja rakentaa lisää yleispalvelun Preamp, joita voitaisiin käyttää myös LF tai jopa DC.Nykyinen palautetta OP THS3001 on minun standardi amp monien edellä MHz sovelluksia.Mutta matalien taajuuksien melua suorituskyky on parempi, jossa on hiljainen OP kuin OP37.Sikäli kuin eritelmän on käynyt ilmi, että hakemus ei ole melu rajoitettu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back