Matematiikka mallit scanningsystems (galavometer ja AMP.)

C

cube007

Guest
Hei,

Haluaisin kehittää algoritmia reaaliajassa laskettaessa vektorigrafiikan otetaan yhteen pistettä showlasersystems.Voit tehdä tämän, se olisi hyvä ajatus simuloida algoritmin täydellisen scanningsystems (galvanometrin ja vahvistin) esimerkiksi Matlab.Tähän Tarvitsen matemaattisia malleja näiden scanningsystems.Onko sinulla tällaisia malleja ja voisitteko antaa minulle nämä?

Mennessä,
cube007

Poika.!OH BOY olemme samalla aaltopituudella. Etsin samaa.
mutta eri hakemus ...!

Löysitkö mitään INFO?SAATTAVAT jaat sen?

Kiitos

Hei eltonjohn,

Olen pahoillani asti en löydä mitään.Voin lähettää sähköposteja "GSI Lumonics", "Camebridge Teknologia", "Laserworks" ja "Scanlab" viikon ajan ilman tulosta.

Mennessä,
cube007

PS: Mikä on sinun hakemuksen?

Hi Cube007

No Haluaisin ilmaista projektin ... Mutta sitten minun täytyy tappaa sinut!
Enemmän vakavien huomata ..Mitä olen triying tehtävä on desing hyvin, hyvin
erittäin halpa galvanometrin, sillä minun on mallin koko mechanisme-järjestelmä ...Olen etsinyt kauan verkon ja en löytänyt mitään malleja.Joten nyt yritän löytää mauste tai VHDL-AMS-mallit

Iwill yrittää muuttaa niitä ...Mutta tulee olemaan vaikeaa. Koska galavnometers on palautusmekanismi (kevät) ja kaikki, jotka on simuloitu ..

En edes etsinyt patentteja Yhdysvalloissa. Mutta ei mitään ..Ihmettelen, jos nämä galvanometers ovat kopiosuojattuja ...
Ainakin se vie aikaa ..!

Unohdin sanoa ..

Se näyttää ehkä paras tapa tehdä tämä on erinomainen työkalu nimeltä SIMPLORER ..Aloitin oppimisen opiskelija versio.Nyt Etsin koko puhalletaan ..joten jos tiedät. let me know.

Hi there,

Mitä IM yritämme on halpa laser-skannerin kanssa ax, y galvo-skanneri.Skannerin voi ostaa hyvin kalliita, joten im hyvin interessed projektin.Olen myös ajatellut rakentaa omaa galvanomter, mutta minulla ei ole tietoa ja ajatus vielä.Olen acctually halusi ostaa galvanometrin ja rakentaa kuljettaja, mutta jos he ovat siitä, että kalliit ...Annan sinulle, kun olen uutisia.

Greets!

foifsensej kirjoitti:

Hi there,Mitä IM yrittää tehdä on halpa laser-skannerin kanssa ax, y galvo-skanneri.
Skannerin voi ostaa hyvin kalliita, joten im hyvin interessed projektin.
Olen myös ajatellut rakentaa omaa galvanomter, mutta minulla ei ole tietoa ja ajatus vielä.
Olen acctually halusi ostaa galvanometrin ja rakentaa kuljettaja, mutta jos he ovat siitä, että kalliit ...
Annan sinulle, kun olen uutisia.Greets!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back