Matrix vuonna VHDL

M

Mejdi_tn

Guest
Hei
miten programm matriisin 5 * 5 VHDL
esimerkiksi Martix C

kaksinkertaisen Mat33 [NBROWS] [NBCOLS] =
(
(6 * sqrt (2), 3 * sqrt (5), 6, 3 * sqrt (5), 6 * sqrt (2)), / / rivi ei 0
(3 * sqrt (5), 3 * sqrt (2), 3, 3 * sqrt (2), 3 * sqrt (5)), / / rivi ei 1
(6, 3, 1, 3, 6), / / rivi ole 2
(3 * sqrt (5), 3 * sqrt (2), 3, 3 * sqrt (2), 3 * sqrt (5)), / / rivi ei 3
(6 * sqrt (2), 3 * sqrt (5), 6, 3 * sqrt (5), 6 * sqrt (2)) / / rivi 4
);
mitä te

Miksi ei vain käyttää dual portti ram estää tai vastaavia (se ei oikeastaan tarvitse olla kaksoiskäyttöä satamaan, mutta se riippuu siitä, miten haluat käyttää sitä!)?

se on oikeastaan riippuu siitä, mitä olet yrittänyt tehdä, voit käyttää RAM-moduuleja tai rekisterien tekee erän logiikkaa resurssit

Old Nick kirjoitti:

Miksi ei vain käyttää dual portti ram estää tai vastaavia (se ei oikeastaan tarvitse olla kaksoiskäyttöä satamaan, mutta se riippuu siitä, miten haluat käyttää sitä!)?

mikä on tavoite, Xilinx - @ ltera?

Olen olettaen ymmärrät orapihlaja RAM voidaan pitää matriisi, osia muistissa ovat samat kuin tekijöitä jono.

Xilinx on coregen moduuli voit käyttää kahta porttia, tai jos se on pieni jono voit ohjelma-se-itse tilan säästämiseksi.

hi nick,
Olen täytäntöönpanovaltaa opengl on FPGA ....minun hankkeen i tarvitse tehdä paljon matriisin kertolasku ........ lähetä minulle materiaalia tehdä matriisi lisäämistä VHDL ........

plase vastaus minun mail lisätä ...........honnaraj.t (at) gmail.com

terveisin
honnaraj

honnaraj.t wrote:

hi nick,

Olen täytäntöönpanovaltaa opengl on FPGA ....
minun hankkeen i tarvitse tehdä paljon matriisin kertolasku ........ lähetä minulle materiaalia tehdä matriisi lisäämistä VHDL ........plase vastaus minun mail lisätä ...........
honnaraj.t (at) gmail.comterveisin

honnaraj

hei,
please voit elobrate ideasi ........jos sinulla on niitä tukevan aineiston auta minua ................ thnks etukäteen

Matrix kertolasku
Olen nähnyt sen koodi saatavilla Xilinx paikassa.
Toivon, että tulee apua

Käytä systolinen matriisia Matrix kertolasku.Systoliset matriisitietokoneet soveltuu parhaiten matriisi operaatiot toteutetaan laitteisto.The Systoliset matriisitietokoneet koostuu sama käsittely elementtejä.Kukin käsittely tekijä tekee moninkertaistaa kertyy toiminnasta ja välittää tiedot edellisen tekijä jatkojalostukseen.Lisätty jälkeen 6 minuuttia:Toinen tekniikka on käyttää sisäiseen muistiin (Bram) on FPGA säilyttämisen panoksen ja tuotoksen matriisit.Suunnittele valvoja, joka vie panos muistista,
onko kertolaskua ja kertyvät toiminnasta ja lopuksi tallentaa tulos muistiin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back