max-232

B

bomba

Guest
Käytän max 232 mistä Maxim, se täytyy 10uF polarisoitu kondensaattoreita, on mitään ongelmaa käyttää tantalio kondensaattoreita? tai minun käyttää electrolitic kondensaattoreita. Kiitos ja parhain terveisin

Sinun ei tarvitse 10uF .. Muistaakseni 1uF on enemmän kuin tarpeeksi. mutta kyllä ne on polarisoitunut! ..

sinulla on syytä eltonjhon noin 1 uF, mutta kysymykseni kuuluu Voinko käyttää tantalio kondensaattori? tai minun täytyy käyttää elcotrolitic kondensaattori? vai onko sama KIITOS eltonjhon

Kyllä .. voit tantaali tai tantalium korkki i vain käyttää niitä. ja oli iso kulkee laudoista koskaan ollut ongelmia Uskon, että useimmat ihmiset käyttävät tatalium lippikset kanssa sirut. koska ne ovat pieniä.

MAX232 suosittelee 10uF. Se MAX232A joka mahdollistaa 1uF. Joka tapauksessa, käyttäen tantaali tai elektrolyyttinen Caps doesnt asia.

Ei ystäväni tarkastella Maxim Datasheet kaikille 232 kuljettajille nimellinen yläraja olisi 1.0uF mutta voit myös käyttää 0.1uF 10UF on liikaa .. Se toimii tietenkin, on kysymys hinta täällä! Voisit käyttää 1000uF mutta vain vähän valtaa supplys vain tulee lähtö 25mA korkeintaan. Joten on kysymys, jos käytät niitä virtalähde valtaan jotain. Olen käyttänyt negatiivinen lähde valtaan nestekidenäytöt. Ja jopa 1uF oli ok! Useimmat ihmiset vain käyttävät piiri RS232 paljon .. mutta sinun pitäisi myös tietää, että on olemassa kaksi valtaa supplys kyettävä kääntämään pois 25mA. joka ei ole huono .. jos haluat nähdä Tuotelehtinen Lataa se täältä: http://www.iitk.ac.in/eclub/DataSheets/max232.pdf On varhainen siru MAX220 Thar vaatii suurempia caps 4.5uF Kuvittelen tha johtuu kytkentätaajuus on erilainen. (alempi)

Olen tarkistaa Maxim datsheet ja kuvassa 5 ehdotetaan käytettäväksi 1uF varten MAX232, ja 0.1uF varten max232a. Kiitos

Hups. Sorry, my bad. Omat memeory on ei ole minua. Kiitos korjata tämä virhe.

Olen todella käytetään 1uF ei-polarized keraaminen pintaliitos korkit ongelmitta TI MAX232 siru. Se on halpaa, ja minun tarvitsi pieni tilantarve pintaliitos komponentteja. asd

Rakastan MAX233 mutta erittäin kallis. Käytän 0.1uF Keraaminen MAX232A (SMD) ja 10uF electrolite tai tantaali varten MAX232. Chokedee ... โชค ดี ครับ

Sekä Tan korkki ja E-cap on OK Olen yrittänyt käyttää 1uF tan korkki ja se toimii tietokoneen com normaalisti. BR Keith

Voit käyttää DS275 sitä vähemmän sitten kondensaattori ja erittäin helppo

Omassa maassani DS275 kalliita myös. Joskus käytän 74HC04 kanssa PIC klo baudinopeudeksi 11920. Goodluck. Chokedee.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back