max teho askelmoottorin

Sikäli ymmärrän, että is'nt mainita mitään sähkö ylärajaa jännite tai virta. Exept tuosta (mutta olisi silti ryhdytty huomioon) terminen vastus on rajallinen tekijä. Jos raja jännite moottorin jännitteen suhde, sinulla on jo Käämitysvastus. Minun nähdäkseni tämä on kaksisuuntainen moottori, eli se on keskustasta yhteys ja luultavasti neljä kytkentää. Jos jotkut ohjauspiiristä epäonnistuu ja nimellisjännite sovelletaan kaikkiin neljään käämit samaan aikaan, vaikutus olisi: P = U ^ 2 / R = 4 käämit * 6V ^ 2 / 18, 5ohms = 7,8 W Joten 7,8 W Pahimmassa tapauksessa, jos tämä ei suurempi jännite kuin nimellisjännite on käytetty.

OK Kiitos, .. vaikka on vain kaksi käämit tämän moottorin .... niin oletan minun täytyy puolittaa teidän ystävällisesti laskettu luku?

[Quote = eem2am] OK Kiitos, .. vaikka on vain kaksi käämit tämän moottorin .... niin oletan minun täytyy puolittaa teidän ystävällisesti laskettu luku? [/Quote] Onko sinulla moottori kädessä, tai aiotte ostaa? Kysyn tätä siksi siitä, mitä voin nähdä, se näyttää Voit valita unipolaarinen tai bipolar, mutta muuten samaan kategoriaan. Jos sinulla yksinapainen stepperin (kaksi käämitystä) se tarkoittaa sinun pitäisi moninkertaistaa kanssa 2 sijasta og 4.

Miksi max teho niin pieni?
En näe paljon suurempi huipputeho taulukkonäkymässä (vaikka jotkut Terminen ylikuormitus voidaan mahdollisesti soveltaa moottori ilman vaurioita). Yltympäri, sanoi tehontarve on saavutettu, kun purkaminen on mukana nimellisjännite. Tämä olisi tapauksessa (hidas) täysi askel toiminnan moottori. Tietysti myös ei suunniteltu ei ole kuljettaja, ylijännitteen tai muita vikoja. Kuitenkin, jos aiot puoli-askel, olet vähentää nykyistä vastaavasti jännite, ainakin kun virtaa kaksi käämitykset pitää erittely.
Jos sinulla yksinapainen stepperin (kaksi käämitystä) se tarkoittaa sinun pitäisi moninkertaistaa kanssa 2 sijasta og 4.
Paitsi kohdassa, että suunnittelussa ei pidä kuljettajan vika, et ilmeisesti sekava unipolaarinen ja kaksisuuntainen toiminta. Jälkimmäinen on kaksi käämit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back