max6953 LED DRIVER

N

ngeronikolos

Guest
Hei pojat,

Onko kukaan käyttänyt max6953 ajaa 4 5x7 johti matriisi näyttää?Olisin erittäin kiitollinen joidenkin mallikoodia osoite max6953 peräisin kuva (16f84A).Minulla on vaikeuksia ymmärtää protokolla lomakkeissa.

Kiitos
Nikos

Hain

Käytin sitä joskus sitten
Aion hankkia ja lähettää koodaus

Please post IT.I odottaa sitä.

ANSIOSTA
NIKOS
geronick (at) yahoo.com

Sen sijaan odottavat koodi yrittää käyttää seuraavia hakemuksen muistion Maxim-IC: http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/1034/ln/en.
Mitä todella tarvitaan jonkin verran I2C aliohjelmia, jotka ovat yhteisiä kaikille I2C laitteet: I2C saavat koodi ja I2C toimittaa koodia..
Käytätkö kokoontumis-tai C?

Olen tehnyt näyttö MAX6952, mutta minulla on ongelma draving sen SPI channell.Jos olen yhteyden yli 3 pelimerkkejä En saa selviä merkkejä SPI (Oletan MAX6952 on BH kapasitanssi nämä tapit).Ja nyt olen sitä mieltä, että minun täytyy käyttää toistin jälkeen 2 pelimerkkiä, mutta en ole varma, että ongelma.Jos joku on ehdotuksen lähetä se tästä.
Olen huomannut, että MAX6952 on VIlo <0,4 ja tämä jännite on vaikea saavuttaa nopean viestinnän.Uskon, että tässä on ongelma, mutta minun on ratkaisu, sillä nyt Ajelen SPI kanssa colock vain 288kHz, ja MAX voidaan ajaa jopa 26MHz!Vaikka tämä alhainen kellotaajuus En voi liittää enintään 3 pelimerkkiä!

hyvin, voi johtaa lohko on drived käyttäen onlu PIC?En tarkoita mitään kuljettajan vain algoritmi?kuten graafinen LCD s do?

Quote:

hyvin, voi johtaa lohko on drived käyttäen onlu PIC?
En tarkoita mitään kuljettajan vain algoritmi?
kuten graafinen LCD s do?

ya Olen tehnyt tällaisen piiri, mutta käyttäen MAX6952 ja PIC16F877 ja Proteus,
Katso piiri ja koodin, toivon, että se on hyödyllinen u,
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

ali_raza117 kirjoitti:

ya Olen tehnyt tällaisen piiri, mutta käyttäen MAX6952 ja PIC16F877 ja Proteus,

Katso piiri ja koodin, toivon, että se on hyödyllinen u,

ali_raza117,

Haver teit noin simuloinnin MAX6953 ja Proteus?, Olen yrittänyt tehdä sen, mutta se ei toimi, olen sitä mieltä, että kirjaston tämä komponentti on virhe, olen pannut tämän piiri ProtoBard ja toimii hyvin.

Voitteko auttaa minua?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back