MAX756 provinding hyvin alhainen ampeeria

S

smeezekitty

Guest
Käytän syöttö vakaa 1.4vdc ja käyttämällä sitä 3,3 v tilassa. Kun liität tarjontaa, ilokseni sain 3.37v. Kytkin 1mA johti kuormitus ja sai 3.2v ja LED palaa, silti hieno. Kiinnitin pienen 3V radio joka vetää välillä 25-75 ma ja lähtö laskee 0,8 V!

Kokeile sitä resistiivinen kuorma - Ehkä siellä oli suuri päälle aalto. Tarkista, että olet sidottu shutdown PIN oikein. Sinun kelan arvo voi olla väärä tai työkyvyttömäksi kanssa huippuvirta tarvitset. Keith

Käytän kaaviossa mutta ei Maadoituspiikki 2. Minun induktori on kotitekoista kela valmistettu ruuvilla metallilangalla kääritty sen ympärille (lukee 19μh). Resistiivinen kuorma myös laittaa jännite alle 1 voltin. Käytän pieni oranssi diodi, 47μf stroage korkki.

Jos olet sarja noin induktori käytät, sinun todella täytyy aloittaa siellä. Ostaa oikea komponentteja. Myös diodit ovat ominaista muuta kuin värin. Keith

Diodi sanoo t4143. I dont nähdä whats vikaa minun kelan mutta olen wil saada hyvä muutaman viikon.

Kela tekee pahasti korkeilla taajuuksilla ja saattaa kyllästyä klo pienellä virralla. Voit helposti tuulen omia mutta sinun oikea Ferriittisydän tehdä sitä, tai mikrometallista Rautajauhe ydintä. Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back