MCU sovellus piiri toimi samalla tehohäviö?

N

Nicholas

Guest
Viittaukset minulle noin piiri työtä hetkeksi kun virta katoaa? Tietysti se pitäisi varavirtaa eläessään. Mitään tällaista piiri tulee arvostaa. Kiitos jo etukäteen.

Nicholas hakusanalla "Uninterruptible Power Supply" Googlen ja löydät mitä etsit. Ante: roll:

Kiitos ur vastausta. Mutta itse asiassa, en tarkoita UPS. Vain AC-DC muuntaa verkkojännitteen noin 24VDC valtaan piiri, sanovat jotkut MCU sovellus piiri. Ja ongelma on line verkkoon vähenee jonkin aikaa, sanovat jopa 1 sek. Joten, miten voin pitää tasajännitteen elossa taas AC menetys? Tiedän käyttämällä CAPS tekee. Yritän löytää joitakin piirejä kuten tämä viite.

Halvin ratkaisu olisi kaksi 12V geeli paristot sarjaan. Kondensaattori riittävän suuri olisi kallista.

Olen lukenut noin yksi piiri, joka käyttää 2 akkukennot mutta ei sarjassa. ja siellä diodi suojella varmuuskopio akku käymästä kuormaan. ellei pääakku tappiot voimansa, vara-akku voi käynnistyksen yhteydessä kuorman.

En käytä akkuja vain yksi sekunti! Ja siellä on joitakin latauspiirillä jne. Olisin käyttää riittävän suuri kondensaattoreita. Voit välttää erittäin suuri latausvirta aikana jännitteen haluaisin yhdistää ne läpi Shottky diodi ja vastus rinnakkain, jotta kondensaattorit veloitetaan hitaasti vastuksen ja myönsi tarvittaessa kautta diodi.

Sen helppo tarpeeksi saada kondensaattorit, jotka ovat erittäin suuri kapasitanssi. Ainoa ongelma on, että he usein eivät voi käsitellä paljon enemmän kuin noin 2-3V max. Jos sait sanoa 1F aerogel tai goldcap voisit käyttää jännitteen pumppu saada jännite tarvitaan, kun virta sammui. Uskon, että voisit käyttää jotain tällaista vain koska olet sanonut että se oli valtaan MCU joka Oletan ei vedä paljon enemmän kuin muutaman milliampeeria. varastot Jotkut näistä Caps olen vähän newbie tätä kamaa joten jos olen täysin väärässä, älä epäröi kertoa minulle minun vikani. :)

Jos kuorma luultavasti enemmän virtaa 20mA @ MAX. On käyttää akkua ainoa vaihtoehto?

Se on niin yksinkertaista kuin tämä: DeltaV = aika * Imax / C, DeltaV on jännitehäviö tyhjennyksen aikana aikaa. Näin C = aika * Imax / DeltaV Jos time = 1s, Imax = 50mA; DeltaV = 3V (esimerkiksi) niin C = 1 * 0,05 / 3 = 16000uF. (varsin mahdollista) Jos jännitehäviö voi olla suurempi (riippuu minimijännitetasoilla tarvitaan), kondensaattori voisi olla lyhyempi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back