me voimme soveltaa + ve ja-ve jännite vertailuryhmässä jos toimimme vertailuryhmässä niin

D

drkjreddy

Guest
Olen haivng epäilystäkään käytöstä LF356/general OP AMP kuin vertailuryhmässä. Uskon, että LF356 OP AMP voidaan ohjata dual mode tarjonta +12 V ja-12V ja yksimuoto supply.suppose jos olen toimivat OP AMP yhden tarjonta tilassa sanoa +12 volttia ja muut pin on maadoitettu tehdä vertailuryhmässä. Nyt tässä tapauksessa me voimme soveltaa negatiivinen jännite kääntelemällä tai kääntelemällä tuloja jos muu pin käytetään viittaus tulo ja sovellettu + ve jännitteet. Ystävällisesti mennä ajatteli kuvaa saadaksesi lisätietoja Kiitokset kjreddy

Hei, Täällä on täydelliset tiedot: [url = http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/22739/STMICROELECTRONICS/LF356.html] LF356 pdf, LF356 kuvaus, LF356 lomakkeissa LF356 View::: ALLDATASHEET :::[/url] ja [Liitä = CONFIG] 61222 [/ATTACH]

Miksi et katso LF356 Datasheet? On erittely nimeltään "ehdoton maksimi arvosanat". Datalehti kertoo explicitely
Kuitenkin kumpikaan jännitteillä olisi voitava ylittää negatiivinen tarjonta koska se aiheuttaa suuria virtoja virrata joka voi johtaa tuhosi yksikössä.
Olen siinä käsityksessä, tämä on melko selvä. Lisäksi "ehdoton maksimi Ratings" siellä on myös "Input Yhteissignaalivaimennus Voltag Range". Kanssa LF356, yhteinen tila valikoima alkaa yli 3 V yläpuolella negatiivinen jännite. Toisin sanoen laitteita ei sovi tyypillinen yhden tarjontaa sovelluksia. PS: Et tuskin löytää OP tai vertailukohteen, joka voi hyväksyä jännitettä enemmän kuin muutama 100 mV alapuolella negatiivinen tarjonta rautatie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back