Mekaaninen suunnittelu vinkkejä

M

mohamed.elsabagh

Guest
Hei kaikki Haluaisin kysyä mekaaninen suunnittelu vinkkejä alentaa suunnittelun, esimerkiksi kuulin, että lisäämällä paljon käyriä tai fileet muotoilu lisää kustannuksia merkittävästi, on tämä oikeus? Toinen asia, jonka haluan tietää, on hyvä ja halpa mekaaninen valmistaja, pidän vuonna Shenzen koska aion sinne pian. Haluan antaa heille työni kiinteät työssä tuottaa heille, se on minun ensimmäinen kerta, joten minulla ei ole paljon kokemusta olisin kiitollinen apua. Kiitos.

Plastic? Metal? Mitä materiaaleja yo aiotaan käyttää ... Miten he aikovat tehdä ...

Plastic? Metal? Mitä materiaaleja yo aiotaan käyttää ... Miten he aikovat tehdä ...
Itse aion käyttää sekä muovi-ja metalli

Muoviset pistetään valetut osat? Cast metalliosat, investointien valu, koneistettu? jne jne antavaan pitää kysellä mutta origionel pyyntö on avoin, kuten kuinka kauan on narusta.

Plastic pistetään valetut osat? Cast metalliosat, investointien valu, koneistettu? jne jne antavaan pitää kysellä mutta origionel pyyntö on avoin, kuten kuinka kauan on narusta.
No problem todella kysymyksiin ovat erittäin hyödyllisiä ja tärkeitä, koska minulla ei ole kokemusta mekaanisten tuotantomenetelmien . Voisitteko antaa minulle vihje siitä eri tavalla valu metallia. Sillä muovi Mielestäni suonensisäisten valetut osat on mitä aion tehdä, mutta onko mitään muulla kuin???. Oma Tavoitteena on myös alentaa tuotanto-ja ylläpitää kohtuullinen laatu.

Muovi on kokonaan uusi maailma, on niin paljon erilaisia ​​muoveja, jotka kaikki ovat thier omat ominaisuudet ja käyttötarkoitukset. Olen käyttänyt muutamia eri sovelluksia, yritän löytää linkkeihin sen yli 3 vuotta nyt, koska tein muovinen pistää osan. Muovit myös avata kokonaan uusi maailma af kokoonpano techinques.

Mielestäni asia yrität tehdä, on erittäin vaikuttava ja mielestäni on paljon matematiikkaa osalliseksi mekaanisen alalla ja alentaa suunnittelun harkitsee matemaattinen laskenta vähentää se on erittäin hyödyllinen teille. [Url = http://math.tutorvista.com/geometry/quadrilaterals.html] Ominaisuudet Quadrilaterals [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back