menettely asentaa kadenssi ic5 on Fedora Core 1

M

minuteman

Guest
hei
voi joissakin tarjota askel askeleelta menettely asentaa ic5 on fedora core1.
terveisin
minuteman

Voit lisätä envirnment muuttujaa sinun kuori.Käytän tcsh, joten lisää tämä rivi. Cshrc
setenv LD_ASSUME_KERNEL 2.4.1

Sitten yrität käyttää softload asentaa ohjelmistoja.

hei
vain varmistaa, että ic5 reconizes se RedHat 7.3-version ydin ... kiitos ur kärkeen.
terveisin
minuteman

Hi Minuteman,
oletko onnistunut tästä menettelystä?

kiitos

hei
joo olin successfulwith asennusta.mutta olen silti joitakin kirjaston virheitä i yrittää simuloida ...

Simulointi "input.scs" on localhost.localdomain klo 3:20:15 AM, ke huhtikuu 14, 2004.

Virhe todettu peikko on "temp" aikana piiri lue-in.
input.scs: N0 on esimerkki, joka undefined malli ami06N.
input.scs: P0 on esimerkki, joka undefined malli ami06P.

peikko päättyy ennenaikaisesti johtuu kohtalokas virhe.

i kerran käytetty ami06 std solu lib minun hankkeeseen.ongelma on Mismatched pmos ja nmos mallin nimeä omassa ami06p ja ami06n mallin tiedostot.vaihtaa mallia aliase nimi sama kuin Molde nimi SCH (käyttäen järjestelmän vaihtoehto omaisuutta mos-laite).

rdgs

hei
Yritän, että vaihtoehto.Thanks for the tip.
u löytää ami ja tsmc libs at
http://www.cadence.ncsu.edu/CDK.html

terveisin
minuteman

i ratkaista ongelman huomautti simulaattori on oikea peikko malli kirjastoissa.The Sims toimivat hyvin nyt ....

mutta minulla on edelleen muutamia pieniä kysymyksiä
* Komponentin selainta ja lisätä esimerkiksi selain ei toimi kunnolla.komponentin i valita COMP selain ei näy annetun inst-selaimella.
* Myös Analoginen Affirma ympäristön En pysty poistamaan tai muuttaa jännitteet tai nykyiset arvot käyränä kerran i heidät ensimmäisen kerran ...

Hi Minuteman,
onko olemassa mitään syytä, miksi haluat asentaa IC50 Fedorasta 1 sijasta Linux 7.3?Ihmettelen jos voin hyötyä Fedora 1:
n AMD64-toimintoa, jos olen asentanut IC50 minun äskettäin ostanut HP a503n joka on AMD64 prosessorilla.

Lisäksi olette ratkaisseet kaikkia asioita sinulla on?Myös Linux 7.3 et vieläkään voi poistaa keskuksiin käyränä kerran voit lisätä niitä,
sikäli kuin minä tiedän.

Willy

Willy,

Olen vaihtanut Fedora Core coz se tukee uusimpia järjestelmiä.Joten ur oikeus käyttää FC64 bittiä ur Athlon 64 CPU-järjestelmä.
ongelmia i citied eivät ole ainutlaatuinen fedora mutta esiintyvät myös rh 7.3 ....
En ole onnistunut vahvistamisesta 2 aiemmin todennut kysymyksiä vielä.meidän on löydettävä keino vahvistaa ne muuten se olisi suuri kipu kun suorittaa joitakin suuria Sims.
terveisin
minuteman

Hi minuteman ja Willyboy19,

Voiko kaikkein EDA-työkalut on asennettu Fedora tai RH7.3 vuonna AMD64 perustuu kone?

hei,
En tiedä,
n. muiden eda työkaluja.mutta ive asennettu ic5 ja Fedora Core 1 on P4 järjestelmä ..
hey willyboy do u näe mitään parannusta suorituskykyä ic5 (32bit) kanssa FC1-64 on athlon64?
Olen plannin ostaa järjestelmän kesällä.vaikka ic5 on periaatteessa 32-bittinen haluaisin tietää, jos se on eduksi, jos ajaa 64-bittinen alusta ..
minuteman

Kiitos vastauksesta, minuteman.

Olen ollut hämmästelemättä suorituskykyä sekä AMD XP ja P4
, kun niitä käytetään EDA-työkaluja.

Käytän Athlon XP3200
kaudella piirin suunnittelussa.
tulee P4 perustuva järjestelmä voi saavuttaa paremman suorituskyvyn saavuttamiseksi?

En usko, että Intel-suoritin on parempi.
Itse asiassa samaan taajuus, AMD:
n on parempi.Ja Athlon on parempi float-kohta prosessi yksikkö.

Hi Minuteman ja Aigneryu,

Ostin AMD64 prosessori HP: n kanssa a530n tietokoneeseen.Olen asentanut Linuxin RH 7.3 sitä ja IC5 näyttää aikavälillä ok En ole kokeillut Fedora Core 1 asennus tähän koneeseen vielä, joten minulla ei ole aavistustakaan, sää tämän 64-bittinen prosessori on nopeampi kuin 32-bittinen vastikevarat.

Toinen kysymys: minulle kerrottiin, että RH 7.3: n IDE-kiintolevy kuljettaja ei saa olla optimoitu aikavälillä nykyisestä 7200 rpm Hard Disk.Jos haluat maksimoida uuden kiintolevyn nopeus, meidän on asentamaan tiettyjä korjaustiedostoja.Onko teillä ole aavistustakaan, mihin ladata korjaustiedoston?

Willy

Oletteko todella kokea paljon parannuksia, simulointi nopeus, kun se on verrattuna muihin alustojen?

No, en tarkkailla 2x parantaminen nopeus verrattuna oma kannettava tietokone, mutta se saattaa johtua siitä, että tämä AMD64 Koneessa on kaksi muistia.

Kuten jotkut kaveri täällä, nopeuden parantaminen ei välttämättä näy, jos RH Linux 7.3 käytetään, joka tukee vain 32-bittinen järjestelmä.

Haluatko käyttää muiden EDA-työkalut kuten Synopsys DC liittyviä tuotteita, tai
muut kadenssi työkaluja?Olen harkitsee ehdottaa minun professori hankkia uusi työasema, joten minun on oltava varma, että useimmat EDA välineitä voidaan käyttää hyvin.

I käyttävät pääasiassa kadenssi IC5033, LDV51, SOC33, ASSURA30, Synopsys DC, .. nanosim, hspice, Mentor Kaliiperiltaan 2003 ,..., Nassda Hsim3.0, Novas Debussy, Verdi, nLint, ...

Voitko tai joku antaa minulle jonkin verran kokemusta näistä välineistä on AMD64 alustat?

Hei!Minulla on 650 MHz Vaio kannettava tietokone, jotka aion tehdä kaksoishinnoittelun boot Windows ME ja joitakin versio Linux.Ei huippuyksiköineen ruutuun varma ... Tässä muutama kuukausi otan valmistunut EE luokka, joka edellyttää HSPICE.Oletteko suositella Fedora tai SuSE, tai jokin muu jakelu, todennäköisistä HSPICE yhteensopivuus?Haluan käyttää SuSE jos mahdollista.Kiitos.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back