Mentor Expedition PCB kirjasto jakaa.

H

huangjie

Guest
En pysty millään kirjasto Mentor Expedition paitsi kautta padstack.
Kuka tahansa voi tarjota kypsä kirjasto Expedition?
Tai voit jaa ODA Expedition PCB Kirjasto minulle?
Please mailto minulle: huangjie.hw (at) gmail.com

: DThanks!

Te tiedätte, voit on eettinen asia ja mennä ulos ja ostaa kopion virallisen kehitysavun kirjasto Optimum Design (http://www.optimumdesign.com/library.html) sen sijaan, että yritämme saada laittoman laiton kopio.Tiedän, että se ei ole halpaa kirjasto ($ 2200), mutta jos katsotte mitä ne antavat teille, että se rinnastetaan pois alle 0,15
dollaria yksi ATE

Voitko laillisesti jakaa joitain oikeudellisia kirjaston minulle?
Meidän ei tarvitse niin paljon kirjastoa design.But me tarvitsemme joitakin perustaa kirjasto aloittaa.
Mentor Graphics ei tarjoa mitään perustaa kirjasto. Käyttäjän on ostaa kirjasto ODA dollaria 2200.It on liian pitkälle!

Moi huangjie,
ei ole olemassa sellaista asiaa kuin jakamista kirjasto "laillisesti".Jokaisella yrityksellä on omat luottamuksellisia.Jos u on luonut satoja komponentteja ja investoineet paljon rahaa
ja aikaa ur ohjelmistot / osan luominen haluat antaa sitä muille?

anyway ystävällinen neuvoa on, että u luoda annetun ur oma tai emply PLP luoda komponentteja.Lisäksi eri yritys on erilaisia vaatimuksia.Jopa eri valmistustekniikalla talo on eri tiedot.Onko otettava huomioon

Voit saada demokatalogi kirjasto landpatters, jotka voit katsoa, joilla pääset alkuun.

www.pcblibraries.com /
resources / libraries / Expedition.asp

Jos löydät vanhempi jäljennös Expedition, ne voidaan ottaa mukaan näyte kirjastoon.En muista mikä versio se oli luultavasti 2000,5

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back