Metsästys ja päättötyön DSP-tai Image Processing ...

P

Pratham

Guest
Hei, olen viimeisen vuoden opiskelija, etsien hanke DSP tai DIP. Olemme ryhmä neljä ja siten tarvitsevat projektissa suhteellisen suuri monitahoisuus (vakuuttaaksemme HOD jotta voimme yhdessä ..) tarvitsen hyviä ja innovatiivisia ongelma julkilausuman, joka voitaneen esittää hyväksyttäväksi ja työskenteli yhteydessä. Pääaineeni alueet intrests ovat ... Puhe käsittely, kuvankäsittely. Olisi apprecited jos osoitamme demo insted vain Matlab simulointi. Kaikki apu olisi erittäin tervetullutta. Kuin etukäteen ..

Miksi ei u ppl käyttää DSP-prosessori, u voi tehdä mitään kaltainen projekti implimentation koodekkeja,

Nopeuden mittaus webcam. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 5 minuuttia: [/color] [/size] Speaker tunnustaminen.

[Quote = xulfee] miksei u ppl käyttää DSP-prosessori, u voi tehdä mitään kaltainen projekti implimentation koodekki, [/quote] Kuin apuanne .. voitteko suositella joitakin helppo toteuttaa koodekkeja? Olen myös kiinnitetty tapaaminen Naval siipi scientsts, joten olemme ehdottaa mitä intrests häntä, tarkoitan laivastolle. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 3 minuuttia: [/color] [/size] [quote = flanello] Nopeuden mittaus webcam. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 5 minuuttia: [/color] [/size] Speaker tunnustaminen. [/Quote] Kuin apuasi. Yritän ehdottaa tätä ideaa Defence instituutti .... Ennen kuin teet että voit auttaa minua antamalla muutamia ohjeita tai ohjeita siitä, edellä mainittu ongelma lausuntoja. Ovatko ne kunnossa viimeisen vuoden tasosta? Kuin etukäteen ....

Olen nähnyt esittely päättötyön jossa nopeuden mittausjärjestelmän web-kamera ja tietokone oli rakentaa. Mutta en tiedä hankkeen yksityiskohdista. Ja Puhujantunnistus neuroverkon käytettiin. Mutta täällä en myöskään tiedä yksityiskohtia.

[Quote = flanello] Olen nähnyt esittely päättötyön jossa nopeuden mittausjärjestelmän web-kamera ja tietokone oli rakentaa. Mutta en tiedä hankkeen yksityiskohdista. Ja Puhujantunnistus neuroverkon käytettiin. Mutta täällä en myöskään tiedä yksityiskohtia. [/Quote] Kuin apuanne .. jos tulet tuntemaan muutamia yksityiskohtia, tee minulle

Projektit - Hyvät oppilaat I on 100 DIP DSP hankkeiksi CODES ja DOCUMENTAIONS, jos U WNAT MAIL TO ME (Palvelu on maksullinen) BY R.SRIKANTH M.TECH, MISTE, Miete, GIE HYDERABAD [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 4 minuuttia: [/color] [/size] PROJECTS - Hyvät oppilaat I on 100 DIP-ja DSP-hankkeiksi CODES ja DOCUMENTAIONS, jos U WNAT MAIL TO ME (Palvelu on maksullinen) BY R.SRIKANTH M.TECH, MISTE, Miete, GIE HYDERABAD E-MAIL: rangu_srikanth@yahoo.com~~V rangu.srikanth @ gmail.com tai lähettää tekstiviestin: 09440239688

Kokeile etsiä mitään tutkimusta papereita google.co m, luulen, että jos haluat ohjelmoinnin, on paljon tavoite kasvojen käsittelyyn että kaikki tietävät, että mikään ratkaisu, että täydellinen kuten miljoonat ihmiset tunnistaa jotakin muassa ikä, sukupuoli syrjiä , kansa jne. viimeinen on mielenkiintoinen, sillä tänään hybridi ihminen voi kasvaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back