Metsästys ja päättötyön DSP-tai Image Processing ...

P

Pratham

Guest
Hei, olen viimeisen vuoden opiskelija, etsien hanke DSP tai DIP. Olemme ryhmä neljä ja siten tarvitsevat projektissa suhteellisen suuri monitahoisuus (vakuuttaaksemme HOD jotta voimme yhdessä ..) tarvitsen hyviä ja innovatiivisia ongelma julkilausuman, joka voitaneen esittää hyväksyttäväksi ja työskenteli yhteydessä. Pääaineeni alueet intrests ovat ... Puhe käsittely, kuvankäsittely. Olisi apprecited jos osoitamme demo insted vain Matlab simulointi. Kaikki apu olisi erittäin tervetullutta. Kuin etukäteen ..

Miksi ei u ppl käyttää DSP-prosessori, u voi tehdä mitään kaltainen projekti implimentation koodekkeja,

Nopeuden mittaus webcam. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 5 minuuttia: [/color] [/size] Speaker tunnustaminen.

[Quote = xulfee] miksei u ppl käyttää DSP-prosessori, u voi tehdä mitään kaltainen projekti implimentation koodekki, [/quote] Kuin apuanne .. voitteko suositella joitakin helppo toteuttaa koodekkeja? Olen myös kiinnitetty tapaaminen Naval siipi scientsts, joten olemme ehdottaa mitä intrests häntä, tarkoitan laivastolle. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 3 minuuttia: [/color] [/size] [quote = flanello] Nopeuden mittaus webcam. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 5 minuuttia: [/color] [/size] Speaker tunnustaminen. [/Quote] Kuin apuasi. Yritän ehdottaa tätä ideaa Defence instituutti .... Ennen kuin teet että voit auttaa minua antamalla muutamia ohjeita tai ohjeita siitä, edellä mainittu ongelma lausuntoja. Ovatko ne kunnossa viimeisen vuoden tasosta? Kuin etukäteen ....

Olen nähnyt esittely päättötyön jossa nopeuden mittausjärjestelmän web-kamera ja tietokone oli rakentaa. Mutta en tiedä hankkeen yksityiskohdista. Ja Puhujantunnistus neuroverkon käytettiin. Mutta täällä en myöskään tiedä yksityiskohtia.