Micrel

E

evl_inside

Guest
Hei,

Onko kukaan täällä toiminut Micrel RF-Chip MICRF505.Please let me know i am edessään joitakin ongelmia minun design.

Thanks in Advance.

hyvin ..ensimmäinen ongelma minun suunnittelussa on se, että en ole päässyt hyvä valikoima (vain noin 150-200 metriä näköetäisyys) silloinkin, kun olen käyttäen vain yhden suunnattu viestintä.Tarkistin toimitetut tehoa ja se on suurin.Ja rakennuksen välillä on vain 60 metriä.

toinen asia on mukava tietää, miten voin tarkistaa rec.signaalivoimakkuuden.Tiedän, että tämä on dedicatd PIN-koodi, että siruun saatavilla, mutta olen jotenkin ei pystynyt kalibroida sitä.

ja kolmas suuri ongelma on, että en ole pystynyt setup erittäin luotettava bi-directional tiedonannon, jossa se on yksi tapa comm.osa on melko vakaa.

Mitä tulee suunnittelua, olen käyttänyt samaa kaavamaisen ilmoittamat MICRF505 lomakkeessa.

Joten, mitä haluan nyt, että mikä on paras mahdollinen tapa monipuolistaa ..ja on kaksisuuntaista viestintää.

Kiitos.

200 metriä on 10 mW - et ole tyytyväinen?

Jos oletetaan, että kaksi boards comminicate sakko lähellä matkoja (kuten 20 metriä), haluat säätää jopa hallituksissa niin hyvä kuin ne voidaan mennä vähän kauemmas.

Onko molemmat levyt lopettamaan nimellisnopeudella 10 dBm?
Mikä on tarkka taajuus sekä levyt, kun ne toimittaa lähimpään 100 Hz?
Mitä sinun ohjelmoida FM poikkeama on?
Mitä ohjelman IF suodatin kaistanleveydet pitäisi olla?
Kuinka monta mV Kauko on siellä DC virtalähde?
Mikä on teidän mukauttamista korko?
Oletko Manchester koodaus tietoja, tai käyttämällä jonkinlaista randomizer?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back