Micro yritysten Jännite muunnin (kilovoltin) tarvitaan robotti

M

MathGeek

Guest
Hei,

Olen etsit ideoita osalta luoda pieniä (alle 3 cm) jännite-muunnin, että voi tulostaa useita kilovoltin.Erittäin alhainen vaatimus (mA).

Sen avulla voidaan luoda kävelevä robotti käynnistyttävä kanssa dielektristä elastomeereista.
Kaikki apu tervetullutta.

Haluatko ostaa sen, tai suunnittelua yksi itse?

Tässä yksi valmistaja:
http://www.emcohighvoltage.com/emco2.html

Kiitos linkistä.

Vaikka mainitun tuotteen voi olla suurempi robotti,
sillä suuria, että olen työskennellyt, joka näyttää liian iso, ja mikä tärkeämpää, liian raskas (4.25g on paljon.) Mutta se varmasti voi olla hyötyä suuremmat hankkeet, Voisin työskennellä.

Onko kukaan hinnan tämä tuote?

Olen kuuluu robotiikan tutkimus lab ja ajattelin rakentaa yksi minä, joka on noin 1 gramma tai kaksi, mutta ehdottomasti nojalla 3.5g.

Tietenkin, jos on hyväksyttävä ratkaisu markkinoilla, ostaminen yksi on hyvä vaihtoehto,
kunhan hinta on kohtuullinen.Any ideas rakennettaessa yksi?

Edellyttäen, olet löytänyt sopivan DC / DC-muunnin, odotan kuin seuraavaan kysymykseen: Miten voin vaihtaa kV DC?

is much too vague as well as several kV
voltage, a few mA could imply 10 or 20 W DC power.

Mielestäni olisi parempi nostaa ongelman koko ja yritä suunnitella sopivan kytketään vastaavasti pulssitoimiset käyttölaitteen kuljettaja,
koska kuorma ominaisuuden ja vaaditaan ajoitus. Erittäin alhainen vaatimus (mA)
on aivan liian epämääräinen sekä useita kV
jännitteen, muutaman mA voisi olla 10 tai 20 W DC power.

Hyviä kohtia:

Juuri nyt olen vain aivoriihi vaiheessa.Anteeksi olla epämääräinen.

Mitä tulee nykyiseen vaatimukseen,requirement is mA at several volts (3.6V if Li-Poly).

nykyinen kulutus
vaatimus mA useita volttia (3.6V jos Li-Poly)..

Tarkoitin sanoa UA milloin lähtö.Vaihtaminen on erittäin legit kysymys, ja olen vain etsivät 1 ~ 2Hz puhelunvälitys (päälle / pois päältä, ei fancy PWM).

Minun täytyy mennä jonnekin juuri nyt, mutta aion mennä takaisin tässä asiassa.

Kiitos. [/ I]

LA kuulostaa paljon miellyttävä, mutta myös erikoisoppilaitoksessa HV kuljettajan esiintymästä ilmeinen, aiheuttaa se on enemmän todennäköisesti löytää vastaava kaupallinen laite.

Kyllä, muokattuihin suurjännitesiirtoverkkoa muuntimen kuulostaa kohtuulliselta.

Ajattelin jotain 20 vaiheessa Cockroft Walton kerrannaisvaikutus, mutta en ymmärtää, tämä ei ole täsmälleen elegantti ratkaisu, ja ihmettelen jos joku on parempi idea.

Tehokkuus yli 60% olisi mukavaa.

edit:
tämä on 20 vaiheessa lisäksi jonkinlainen alustava jännite kasvaa, joko IC tai mikro muuntaja.

Uskon, käytännöllinen raja olisi jonka jännite kapasiteetti pienten diodeiksi 300 - 400 V, jossa suurin jännite on kaskadeissa vaiheessa.Saat tämän jännitteen taso pieni muuntaja on flyback-mode olisi erittäin sopiva, E5.3 tai E6.3 ovat pienin standardi ferriitin sydämiä, että olisi harkittava.

Onko muuntaja kaikkein ihanteellinen ratkaisu?

On kaveri meidän lab joka ei mikro muuntaja kamaa, ja hän itse ei suositella muuntajat, koska hän uskoi
on alhainen tehokkuus ja minun ei pitäisi olla syytä käyttää sitä minun vähän nykyisen sovelluksen.

Olemme melko eksoottinen välineitä laboratorioon, ja hän yritti valmistaa pietsosähköisten kristall muuntaja tyhjästä.(Hän oli tekemässä pietsosähköisten ydin itse mikro laser leikkuuterien olemme)

Olen tyytyväinen mitään hyviä ideoita.

, it may have unsuitable size.

En ymmärrä, miksi muuntaja olisi oltava alhainen efficieny,
se voi olla sopimaton koko.Piezotransformer ei ole huono - varsinkin, jos olet pystyy valmistamaan sitä täysin vaatimuksiasi.

Hyvä Brother
jos u käyttää pulssin muuntaja hyvää sinulle vai ei?
paljon pulssin muuntaja korko alkaen muutama voltti yli 30kv
kiitos
Dr.NASER

Kaikki olisi hyvä minun soveltamista niin kauan kuin se on pieni ja tuottaa 5kV.

En ole valtaa elektroniikka kaveri, mutta olen valmis tekemään ehdotuksia ja oppia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back