Microsoft windows ei vastaa?

D

deviddiya

Guest
Minulla on Dellin kannettava tietokone Windows 7 sitä, noin vuosi ja puoli vanha. Kun täytin sen tänä aamuna, työpöydän tuli, mutta mikään ei avata tai vastata. Muutaman minuutin kuluttua, viesti piipahti sanonta "sovellus Microsoft Windows ei vastaa." Näyttö menee sitten kokonaan sininen. Se tekee sen joka kerta kun käynnistä tietokone. Olen tällä hetkellä vikasietotilassa, joka tuntuu toimivan hyvin. Juoksin pari virustorjuntaohjelmat ja mitään ei löytynyt. Mitä ihmettä on vikaa minun tietokone ja miten voin korjata sen?!?

Jos u pystyvät kirjautua vikasietotilassa sen ole laitteisto-ongelma. Sylissä on täysin kunnossa. Ota vain Windows 7 bootable DVD ja tehdä siisti mukautetun asennuksen samaan osioon, jossa käyttöjärjestelmän tiedostoja aiemmin olemassa. Kaikki parhaat.

Olen Dell kannettava tietokone Windows 7 sitä, noin vuosi ja puoli vanha. Kun täytin sen tänä aamuna, työpöydän tuli, mutta mikään ei avata tai vastata. Muutaman minuutin kuluttua, viesti piipahti sanonta "sovellus Microsoft Windows ei vastaa." Näyttö menee sitten kokonaan sininen. Se tekee sen joka kerta kun käynnistä tietokone. Olen tällä hetkellä vikasietotilassa, joka tuntuu toimivan hyvin. Juoksin pari virustorjuntaohjelmat ja mitään ei löytynyt. Mitä ihmettä on vikaa minun tietokone ja miten voin korjata sen?!?
Olen kohdannut ongelma ennen, mutta kun käynnistät tietokoneen uudelleen, ongelma on korjattu. Saatat löytää tietokone asiantuntija tarkistaa sen.

Olen että samanlainen ongelma liian minun computer.I toi sen asiantuntija ja ongelma oli helposti korjata nyt.

Hei Olen uusi foorumin samoin, ehdotan sinua käynnistämään sinulle Lap ja asenna Windows 7 Windows 7 bootable CD. Etsitkö positiivista reponses muilta jäseniltä

Tämä ongelma on usein Dell läppäreissä .. Parasta on asentaa käyttöjärjestelmä

uudelleenkäynnistystä on ratkaisu kaikkiin asiantuntijat tekevät saman "ei ole ASIANTUNTIJA tahansa alalla he eivät vain sitä tavalla, että hämmästyttää sinua"

[URL = "http://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8"] hilpeä vastaus [/URL] (hyvin se on perjantai).

Ubuntu on oma etu ja haittoja niin kääntämällä niihin ei ole ensisijainen ratkaisu jo nyt aiheuttavat ehkä tiedä kaikkia ohjelmistot tukevat nyt ubuntu os tulevaisuudessa saatamme nähdä puomi mutta ikkunoita on reunan yli ubuntu cos rajat tiikit luonto

Paras tapa alustaa tai käyttää toipua cd.This on tapa saada tietokoneen update.otherwise Palautusvaihtoehto käyttöä. [URL = "http://www.mindinventory.com/mobile_apps_dev.php"] Softat Development [/URL] | | [URL = "http://www.mindinventory.com/mobile_apps_dev.php"] Mobile Application Development [/URL] | | [URL = "http://www.mindinventory.com/mobile_apps_dev.php"] Mobile App Development [/URL]

Mikä Prasanth on oikea, uudelleen asentamista OS minkä tahansa aseman on recommendale!

Olen Dell kannettava tietokone Windows 7 sitä, noin vuosi ja puoli vanha. Kun täytin sen tänä aamuna, työpöydän tuli, mutta mikään ei avata tai vastata. Muutaman minuutin kuluttua, viesti piipahti sanonta "sovellus Microsoft Windows ei vastaa." Näyttö menee sitten kokonaan sininen. Se tekee sen joka kerta kun käynnistä tietokone. Olen tällä hetkellä vikasietotilassa, joka tuntuu toimivan hyvin. Juoksin pari virustorjuntaohjelmat ja mitään ei löytynyt. Mitä ihmettä on vikaa minun tietokone ja miten voin korjata sen?!?
Sinulla on viruksia / troijalaisia ​​sisällä, muuttaa sitä antivirus joitakin hyviä. Mutta nyt yrittää ajaa explorer.exe päässä käynnistyskomento CTRL + ALT + DELETE sitten uusi tehtävä ..... yrittää poistaa viruksia ja tappaa kaikki muut kuin OS prosesseja ja palveluja. Explorer.exe tuo takaisin työpöydän kuori kuvakkeet ja tehtäväpalkki. Käytä msconfig-apuohjelma poistaa joitakin ei OS käynnistysohjelmat, .... Asenna käyttöjärjestelmä ja käyttää dicent virustorjuntaohjelmisto.

troijalaisia ​​ja joitakin erityisiä malwares on tämä potkuri kuten Pietari sanoi aikaisemmin, mutta hänen virka on enemmän selkeitä seurata vianetsintä numerossa 1 virhe kaikki teemme on, että me dont päivittää Antivirus tietokantaan, joka on myös syy tämän virheen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back