W
Wesamma
Guest
Dear all
Olen viestinnän insinööri Uk ..Olen työskennellyt seuraavat hanke:
"Tutkinta Adaptive Mikroaaltouunit Communication System Using Novel Planar Antennas".
Tyyppi antenni: suorakulmainen microstrip antenni
Taajuus: 5 GHz
Hanke on saavuttaa tämän tyyppisen antennin kanssa joissakin sovelluksissa seuraavasti: --
1 - Switching vuonna polarisaatio toisistaan lineaariset ja pyöreä.
2 -
Jos haluat olla aktiivinen vaiheistetut ryhmäantennit antenni ja ohjata säteen sähköisesti käyttämällä vaiheensiirtimen (käyttäen PIN-diodia).
Minun täytyy tehdä suunnittelun mukaan täyttää nämä kaksi hakemusta olla yhden antennin ja että saat uuden mukautuva antenni.
* Ohjelmiston antenni malli on ADS.
Minulla on vaikeuksia suunnitteluun ja myös En tiedä, miten sitä sovelletaan (layout) erittäin hyvin ADS.
Voisitteko kertoa minulle ..miten te voitte auttaa hankettani?
Monet kiitokset ..Odotan teiltä vastausta.
Olen viestinnän insinööri Uk ..Olen työskennellyt seuraavat hanke:
"Tutkinta Adaptive Mikroaaltouunit Communication System Using Novel Planar Antennas".
Tyyppi antenni: suorakulmainen microstrip antenni
Taajuus: 5 GHz
Hanke on saavuttaa tämän tyyppisen antennin kanssa joissakin sovelluksissa seuraavasti: --
1 - Switching vuonna polarisaatio toisistaan lineaariset ja pyöreä.
2 -
Jos haluat olla aktiivinen vaiheistetut ryhmäantennit antenni ja ohjata säteen sähköisesti käyttämällä vaiheensiirtimen (käyttäen PIN-diodia).
Minun täytyy tehdä suunnittelun mukaan täyttää nämä kaksi hakemusta olla yhden antennin ja että saat uuden mukautuva antenni.
* Ohjelmiston antenni malli on ADS.
Minulla on vaikeuksia suunnitteluun ja myös En tiedä, miten sitä sovelletaan (layout) erittäin hyvin ADS.
Voisitteko kertoa minulle ..miten te voitte auttaa hankettani?
Monet kiitokset ..Odotan teiltä vastausta.