Microstrip antenni suunnittelun ongelma .. plzzzzzzz

A

alan6449

Guest
im suunnittelussa kaksoiskäyttöä resonanssi microstrip korjaustiedosto antenna.im käyttäen HFSS.im käyttäen pinota method.im käyttää vaahtoa kuten minun substarte varten ylempi kerros (korkeus 60mm), pohja kerros im käyttäen ilmaa substraatti (korkeus 15.2mm). minun ongelmani on korkeus solumuovien on large.when i alentaa korkeita, i ei voi saavuttaa kaksi resonance.my valvoja pyytää minua vähentää height.its olemassa mitään thesis käyttää vaahtoa varten 60mm.if olemassa mitään kommentteja parantaa suunnittelua.. plz.tqterveisin

alanpartridge

Hei Al,
Minusta teidän pitäisi yrittää muuttaa dielektristä permittivities.Ehdotan yrittää erottaa ongelmia ensimmäisessä lähentämisestä.Design alempi korjaustiedosto erikseen haluamasi taajuus.Valitse korkeampi dielektrisyysvakio materiaalia (suhteellisen alhainen dielektrisen häviön tangentti)
ovat yksi käytät nyt, vähentää substraatin korkeus.Yritä käyttää kiinteiden arvojen paksuus ja Permittiivisyys (jotka myyjät "lomakkeissa).Tämän jälkeen kattamaan ustrip antenni toiseen substraatti ja kokeilla eri arvoja EpsR ja paksuus (aina saatavilla arvot kunkin materiaalin) ja reoptimize antenni ulottuvuutta ole toivottua resonanssia.Oletan sinun pitäisi kokeilla eri kokoonpanoissa useita dielektristä korkeudet ja EpsRs.Valitse paras kokoonpanoissa (eli aikavälin kaistanleveyttä) ja laita toinen antenni korkeampi substraatille.Reoptimize sekä ensimmäisen ja toisen resonanssia.A parametristen lakaista liittyvät optimointiehdotuksen olisi erittäin hyödyllistä, jotta voidaan optimoida koko rakenne.Uskon, että se olisi toiminut.Loppujen lopuksi saatat joutua erilaisten työtapojen kokoonpanoissa, sillä monet astetta vapaus suunnittelua.Menettely ei ole välitöntä tietysti, mutta voit saada hyviä tuloksia, kun joitakin askelia.Tähän asti olen auttanut kaverille suunnittelussa laajakaistainen antenni, joilla on samankaltainen rakenne.Tässä tapauksessa kahden resonanssia oli osittain päällekkäisiä saada laajempaa kaistanleveyttä.

Hope this helps.

I.

kiitos ivan. do u mitään ehdotusta substraatti-aineesta, joka voi korvata vaahto

Minulla on tapana palkata materiaalien Arlon tai Rogers, mutta monet muut ovat substraatti myyjät (Neltec jne.).Yksi parametri on tarkasteltava on dielektrisen häviön tangentti.Katsokaa tätä myyjät "lomakkeissa.Ne määrittävät kaikki ominaisuudet, kuten Permittiivisyys ja tan (delta) (tappio) -> selvittää, mikä on paras kompromissi välillä alhainen tappiot ja korkeat Permittiivisyys.Käytä suhteellisen korkeat Permittiivisyys vähentää substraatin korkeus, yleensä hieman pienempi kuin alempi substraatille.Joka tapauksessa, sinun pitäisi yrittää eri ominaisuudet substraatteja, on näkemys siitä, mikä on paras, kuten sanoin viime postitse.HFSS, Suunnittelija ja CST on yksityiskohtaista aineistoa kirjaston whare u löytyy useita toimittajia "materiaalit.
Haluan tietää.
Hei.

I.

Hi Alan,
Mikä on työpäivän taajuus?
Voit käyttää kennomainen.
Terveisin
Z

hi Zorro ..
im suunnittelussa taajuuksien 1,8 2,2 GHz

koskea
alanpartridge

Alan,

With aallonpituus järjestyksessä 15 cm, paksuus 60 mm (~ 0,4 lambda olettaen alhainen Permittiivisyys substraatti) vaikuttaa paljon.Se olisi mahdollista vähentää sitä ja saada kaksinkertaisen resonanssi mukauttamalla koosta loistaudit korjaustiedosto.
A kennomainen kuin Hexcel (tai Hexcell?) Voi olla hyödyllinen substraatille.
Terveisin

Z

TQ Zorro ..
miten koko ylemmän korjaustiedoston, se on pienempi kuin alemmalla korjaustiedoston tai isompi pienempi patch.is joku menetelmä löytää sen?terveisin
alanpartridge

Alan sain ur pm.Mielestäni sinun olisi parempi aloittaa kanssa Ansoft Suunnittelija analyysi.Minulla on paljon tehtävää tämän päivän, mutta kiinnittää suunnittelija malli, ja yritän löytää jonkin aikaa suorittaa joitakin optimointeja.Tämän jälkeen käyttäen Suunnittelija piiri, sen voidaan ajatella parantaa mallin qualoty vuonna HFSS.Kuten ensimmäinen askel Design prosessi Ehdotan Designer "aiheuttaa voimme päästä vuoksi nopeammin kuin HFSS.
Hei

ok .. ivan ... TQ very2 paljon ur suggestion.i yrittää saada selville ..

terveisin
alanpartridge

Voinko viitata voit patentti 5.561.435.Siirry Google-patenteista ja lataa väittämään.Ymmärtääkseni on monikerroksinen Patch antennit ovat melko vanhoja.Voit myös kokeilla keskeytettiin patch-antenni tässä suunnittelussa.Se lisää hieman korkea dielektrisen kerroksen välillä ensimmäinen laastari ja toinen, muuttuva kytkentäkohtaan ominaisuudet.

Alan sain ur viesti.Oikeastaan minulla on paljon tehtävää tällä viikolla.Mutta voin yrittää löytää tunnin auttaa u.Gain vähentää?Kuinka paljon?Entä resonanssia?Onko u onnistuneet saamaan haluamasi resonanssia?Mitä taso vastaa kunkin resonanssi?Yleensä korjaustiedostoja ei ole paljon hyötyä, koska he eivät direktiiviä.

saada vähentää 2DB .. onnistuneet saamaan kaksoiskäyttöä resonanssia vaan beamwidth efficify on noin 10% -13%. minun crosss polarointi myös korkealla ...

TQ

terveisin
alanpartridge

Hei Al,
En voi sanoa mitään näkemättä tiedosto.Cross-pol?Kuulostaa oudolta?Oletko yrittänyt tontti virtaukset kunkin korjaustiedoston?Post ur design.Aion yrittää ymmärtää, mitä tapahtuu.

Hei

anteeksi myöhäistä vastaustaan ivan ... i jälkeinen tulosregarsd

alanpartridgeLisätty jälkeen 16 minuuttia:alan6449 wrote:

anteeksi myöhäistä vastaustaan ivan ... i jälkeinen tulosregarsdalanpartridge

No, en tiedä, mitä taajuuksia haluat resonating tarkasti.Joka tapauksessa, Näen kaksi resonaces (toinen on hyvin nettoutetusta).Onko ne täyttävät suunnittelun vaatimuksia?
Kuten rajat pol, katso yksi viimeinen virkaa http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=989176 # 989176.

I.

hi ivan ...
minun frequcy valikoima 1.8 on 2.2ghz (UMTS) .. im ei pystynyt satify vaatimus ... tämä on uusin suunnittelu ... i ladata seurauksena ....

TQ very2 paljon

terveisin

alanpartridge
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

1. resonanssi on huonosti nettoutetusta, mutta 2nd yksi on hyvä.Näen-10dB kaistanleveys täysin tyytyväisiä: 1,75 2.45GHz.Gain on vakaa noin 9dB on välillä etua.Mikä on exatly kohtaan u ajatella olevan ei ole tyydyttävä?

saada vaihtelua ei saa ylittää 0,5 .. ja i tarvetta vähentää korkeus ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back