Microstrip antennit Tutorial For Dummies

C

cbsirio

Guest
Hei kaikki, yritin suunnitella microstrip antenni, mutta tuloksetta ... En tunne tällä tekniikalla, joten olin hakea asiakirjoja, kirjoja, artikkeleita, kaikki jotka voivat auttaa minua ymmärtämään ja design antenni ja ruokinta verkkoon. Tavoitteenani on suunnitella kaksoissäde antenni, 2,4 GHz ja palkkien 45 ° (+ / - 22,5 ° päässä antennin). Olen yrittänyt kanssa Ans * ft De **** er 2,0 simuloida joitakin ideoita, mutta minulla on aina suuret antennit on huono voitot ... (Minun voitto tavoite on noin 13 dB). Voiko joku auttaa minua please? Kaikki ehdotus on tervetullut! Sirio.

Tämä on mielenkiintoinen artikkeli. Löydät paljon tietoa netistä tästä aiheesta. Duplex.

Se voi olla helpompi olla kaksi antennia rehu 180 astetta epätahdissa.

Hei Duplex, Ei, en ole selittänyt hyvin, sorry! No, minun täytyy on suunnitella mikroaaltouuni patch-array antenni. Joukko neliön laikkuja (tai lähes neliömäinen, mutta ehdotukset ovat tervetulleita) alustalle (RT4003) laskettuna tehdä kaksoissäde kello 2.45 GHz. Olen tutkinut PDF, mutta erilainen lähestymistapa. Hi Flatulent! Tarkoitatko suunnitella kaksi samanlaista antennia ja rehuista niitä 180 ° FASE? Olen tehnyt joitakin kokeita suunniteltaessa kahta depotlaastaria feeded jonka in-FASE ja 180 ° FASE alimentation. Tässä tapauksessa minulla oli kaksoissäde antenni, ja työstää päässä laikkuja voin hallita kulman kaksoiskeila. Minun ongelmani on saada merkittävä voitto (noin 13 dB) ilman liian suuri array ($ $ ja vaikea ymmärtää) ... Oma vika on ole riittävä kokemus saada tämän, mutta pidän tätä tehtävää, eikä minulla ole mitään ongelmaa tutkia papereita mistä löydän selityksiä ... Olen löytänyt useita asiakirjoja Internetissä, mutta kukaan heistä voisi auttaa minua, niin kysyn teiltä asiakirjoja tai vihjeitä! Kiitos kaikille! Sirio.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back