Microstrip Patch arrays suunnittelu

O

oggi

Guest
Hei kaikki, minä Wirte teille, koska olen suunnitella microstrip Patch antennin 2.412GHz varten

Wireless aplications.Olen käyttäen IE3D simuloimaan array.Tarvitsen array

on 19 dBi on hyötyä, ROE <1,4 ja Smoller edestä taakse lobule.
En tiedä, miten laskea rajallinen maataso, sen ulottuvuus.Olen käyttäen erilaisia 16

patch-antenni.Haluan tietää, miten laskea optimaalinen rehun pisteen matriisi.
any idea?

Jotkin antenni:

f = 2.412GHz
dielektrisyysvakio = 4,4
metallikerroksella: kupari
Korkeus sustrate: 0.78mm

Thanks for your help .-

Hyvä oggi:
Olen myös newbie antenni mallinnus designe.
i didnt käyttää ie3d simuloida antennin paneelit, mutta tiedän CST 5 on esimerkkejä paneelit.
mutta en, T, miten valvoa parametrejä, kuten voiton tai muille.Onko sinulla joitakin refencenes noin valikoiman design ohjelmistoja?
minun email: fanqikai (at) 163.com
kiitos

Hei,

erittäin hyvät kirjat Antennin suunnittelu ja mallinnus on

1.CAD ja Microstrip antennit langattomille sovelluksille
Robert A. Sainati

ja

2.Kompakti ja laajakaista Microstrip Antennit
by Kin-Lu-Wong, Wiley Interscience Publicationjos on jokin edellä ....

Eear Manjunatha_hv:
Onko sähköiset kirjat yli kaksi?

yritä simulointi antennin tekijä ....

voit virittää etäisyys osien ja vaihe-eron tai käsittelyssä antenni kirjan laskea etäisyys ...

Hi, Oggi: Ehdotan, että yrittää optimoida elementti ja 4-patch array käyttää ääretön maatason ensimmäinen.Tuloimpedanssi ei yleensä vaikuta koko ja muoto antennin paljon.Voit optimoida sen saada hyvän ottelun ensimmäinen.IE3D on sisäänrakennettu optimoijien auttaa optimoimaan antennin perforamnces (S11, Z, tai tasaisempaa parametrit).Määrittelemään malli parameteres kuin optimointiehdotuksen tavoitteita, sinun pitäisi yrittää antaa mallin laskelmat Optimization asetukset ensimmäinen.Sitten voit valita useita Antennin ominaisuudet kuin tavoitteet.Kun olet saanut matchiing jne. optimoitu, voit rakentaa rajallisuus maatason malli parantaa mallia.Se kestää yleensä paljon enemmän aikaa simuloida ja optimoida rajallinen maatason malli kuin loputon maatason mallia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back