Mikä ADC on nopein ADC? Flash ADC tai Pipeline ADC?

Y

ywyw

Guest
Hei kaikki: Mikä ADC on nopein ADC? Flash ADC tai Pipeline ADC? Minun tiedon nopeus ADC riippuu sen Tulosmuuntokerroin tai Sample Rate. Tämä tarkoittaa, jos kaksi tyyppiä ADC on samaa muuntokurssia tai Sample Rate, he ovat samaa vauhtia, eli ne käyttävät samaan aikaa lopettaa kerralla / D-muunnoksen. Korjaa? Luin ADC taulukkonäkymässä tai artikkelin, he aina puhuvat nopeus salaman ADC on nopeampi silloin Pipeline ADC mutta vertaamatta kunnossa. He vielä puhua nopeudesta osittain flash ADC on puolet nopeus salaman ADC vertaamatta kunnossa. Olen todella hämmentynyt tästä asiasta: (1) Kun ihmiset puhuvat nopeus salaman ADC on nopeampi silloin Pipeline ADC, mikä on heidän vertaamalla kunnossa? (2) Jos Flash ADC ja Pipeline ADC on samaa muuntokurssia, heillä on sama nopeus? Jos vastaus on kyllä, niin kuka haluaa lisää rahaa ja valtaa lahti ja käyttää salamaa ADC jossa pienempi tarkkuus? Jos vastaus on ei, mikä vastaus on oikea? Kiitos jo etukäteen. :? :: Cry:

Putki ADC yleensä useita flash ADC sarjaan. Tämän vuoksi olet latenssin vuoksi välähtää. Plus täytyy olla opamps ja putki ADC ja korvata opamps rajoittaa nopeutta ADC. Flash ADC on nopein ADC voi olla, mutta se on samaa tarkkuutta kuin 10-12 hieman putki, se kuluttaa paljon enemmän aluetta, syöttö kapasitanssi, ja mahdollisesti enemmän valtaa. Mutta etu on, että lähtö tiedot ovat saatavissa yleensä 1/2-1 kellojaksoa myöhemmin usean sijasta kellojakson myöhemmin valmisteilla.

Flash ADC on nopein ADC kannalta nopeus, mutta se on lisähaittana että joudumme tinkimään vallan vs päätöslauselmaa. Liukuhihnakäsittelyä ADC Toisella sijalla konetehon.

Flash ADC on nopeampi. Mutta se si mahdollista upto 6 bittiä ... lisäksi, että hyvän nopeuden u shud mennä Liukuhihnakäsittelyä ADC. Tämä on minun Amsterdamissa hankkeen raportti Liukuhihnakäsittelyä ADC suunnitteluun. Olen mukana niin paljon kaavioita kuin mahdollista. http://jennisjose.webs.com/pipelinedadc.htm

Samalla muuntokurssia, salama on pienempi latenssi. Pipeline on N kelloja alkuperäisestä näytteestä ulostuleva sana. Kun annettiin valta sallitaan, ja hieman leveyttä, putki luultavasti tarjoaa korkeamman näytteenottotaajuuden. Mutta raaka näytteen ja tulostusnopeus, salama vielä voittaa. Kysymys on, mikä osa tarkoittaa "nopein" sinulle?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back