mikä on käytön suodattimen kaltainen lohko on opamp?

H

Heverlee

Guest
Hi:

Minulla on pieni kysymys tästä opamp korvaus jäljempänä esitetyllä tavalla.palaute ei näy, mutta voit nähdä C2 käytetään korvauksen yläraja.ja toisaalta on olemassa RC suodatin (R1-C1) käytetään tuotoksen
1. vaiheessa taitettu-cascode vahvistimeen.Tämä estää todella parantaa korvausten vuoksi.Voiko joku auttaa selittämään minulle periaatteessa käyttää tätä estää tuen opamp korvausta?

kiitos paljon
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Heverlee wrote:.............. on RC-suodatin (R1-C1) käytetään tuotoksen 1. vaiheessa taitettu-cascode vahvistimeen.
Tämä estää todella parantaa korvausten vuoksi.
Voiko joku auttaa selittämään minulle periaatteessa käyttää tätä estää tuen opamp korvausta?

kiitos ystävällisistä vastaus

LVW wrote:Heverlee wrote:.............. on RC-suodatin (R1-C1) käytetään tuotoksen 1. vaiheessa taitettu-cascode vahvistimeen.
Tämä estää todella parantaa korvausten vuoksi.
Voiko joku auttaa selittämään minulle periaatteessa käyttää tätä estää tuen opamp korvausta?

Mielestäni olemme myös tarkastella eräänlaisen cascode Miller taajuuskompensointi temppu.Tai aktiivinen Miller nolla korvausta.

Tavallinen miller korkki olisi siirtyä portille M11 on vout.

Mutta uskon, että tässä tapauksessa on cascode M1 ja sitten C2 menee tuotoksesta.Nyt miller palaute on saatava C2/C1 ja korkeita taajuuksia.Tämä tarkoittaa sitä, että kaistanleveys kasvaa tämän määrän.The vastus R1 toimii kuin snubber enemmän vaihe marginaali.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back